محمدحسین نیرومند مشاور وزیر در امور هنری و سینمایی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۱۶
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

محمدحسین نیرومند مشاور وزیر در امور هنری و سینمایی شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدحسین نیرومند را به عنوان مشاور هنری و سینمایی خود منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدحسین نیرومند که به عنوان مشاور هنری و سینمایی خود منصوب شده،  آمده است:

«نظر به مراتب ایمانی، مدارج هنری، تجارب و سوابق ارزشمند کاری در طول سالیان متمادی و برخورداری از ویژگی های برجسته کارشناسی، جنابعالی را به عنوان مشاور هنری و امور سینمایی منصوب می نمایم.

 اطمینان واثق دارم که مشورت های کارشناسی مبتنی بر دانش و تجربه می تواند به ارتقاء کیفی و گسترش مبانی ارزشی در تولیدات هنری و سینمایی بینجامد.

بدیهی است حوزه های سینمایی و هنری از مشاوره های کاربردی جنابعالی بهره مند خواهند شد.

توفیقات روزافزونتان را در پرتو عنایات الهی و تحت هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای “مدظله العالی” مسالت می نمایم.»

گفتنی است، محمدحسین نیرومند فارغ التحصیل کارشناسی طراحی صنعتی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران  و دارای گواهینامه درجه یک هنری است.

وی در دوره ای سردبیر و مدیر مسئول کیهان کاریکاتور بود. از جمله سوابق نیرومند می توان به  مدیر گروه جوان و طرح و برنامه شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سرپرست دفتر طنز مرکز هنرهای تجسمی و معاونت سینمایی حوزه هنری و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور اشاره کرد.

مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت های نهم و دهم و مدیر عامل انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس از دیگر سوابق محمدحسین نیرومند است.

وی در طول فعالیت هنری خود موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلا از معاونت فرهنگی و تبلیغات جنگ ستاد فرماندهی کل قوا، جایزه ویژه یومیوری شیمبون ژاپن و نشان عالی تجسمی کشور شده و تدریس در دانشکده هنرهای زیبا و صدا و سیمای جمهوری اسلامی و دانشگاه سوره در کارنامه کاری اش دیده می شود. نیرومند همچنین تالیفاتی در حوزه هنرهای بصری دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است