فیلم مارولیِ آنجلینا جولی در عربستان و کویت ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، فیلم «جاودانگان» محصول کمپانی مارول که اولین فیلم ابرقهرمانی مارول است که در آن همجنس‌ گرایی نمایش داده می شود، پیش از اکرانش در تاریخ 11 نوامبر در عربستان سعودی و چند کشور عربی دیگرِ حوزه خلیج فارس ممنوع اعلام شد.

در جهان عرب، فیلم‌های حاوی مسایل جنسی، همجنس‌گرایی و مسایل مذهبی به طور معمول برای رعایت قوانین سانسور تدوین می‌شوند اما در این مورد، به نظر می‌رسد که دیزنی یا مایل نبوده و یا اینکه نمی‌توانست با تدوین های درخواستی سانسورکنندگان، این فیلم را عرضه کند.

کلویی ژائو کارگردان فیلم در چندین مصاحبه اعلام کرد از استودیوی مارول خواسته فیلم را با وجود بحث های همجنس گرایی تغییر ندهد.

فیلم «جاودانگان» روز چهارشنبه 4 نوامبر در چهارده بازار بین الملل از جمله کره جنوبی، فرانسه، آلمان و ایتالیا اکران خود را آغاز کرد.

منابع معتبر اعلام کرده اند وبسایت های مربوط به سینماهای کشورهای عربی که در راس شان سینماهای زنجیره ای «VOX» قرار دارد، بلیت فروشی را در عربستان و کویت لغو کرده است و این فیلم را پخش نمی کنند با این حال بلیت های این فیلم در سینماهای زنجیره ای «VOX» امارات همچنان قابل خرید است.

انتهای پیام/