منتظر نفس‌های موسیقی روی صحنه‌ها باشیم؟! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶

منتظر نفس‌های موسیقی روی صحنه‌ها باشیم؟!

جلسه هم اندیشی برای از سرگیری اجرای کنسرت‌های موسیقی با حضور نماینده سالن‌های برگزاری اجراها به ریاست محمد اله یاری فومنی برگزار شد.

به گزارش صبا، جلسه هم‌اندیشی برای از سرگیری اجراهای صحنه‌ای موسیقی با حضور شرکت‌های برگزارکننده و نماینده سالن‌های برگزاری اجراها به ریاست محمد اله‌یاری فومنی سرپرست دفتر موسیقی برگزار و شرایط از سرگیری اجراهای صحنه‌ای بررسی شد.

در این جلسه سرپرست دفتر موسیقی به تلاش‌های معاونت هنری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی ماه اخیر برای آغاز اجراهای موسیقی و به رونق افتادن اقتصاد هنر و پیگیری‌های وزارت ارشاد از ستاد ملی کرونا اشاره کرد.

مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی و سالن‌ها نظرات و دغدغه‌های خود را در این زمینه بیان کردند و مباحثی مانند پروتکل‌های بهداشتی و نحوه ورود تماشاگران، نحوه قیمت‌گذاری بلیت و… مورد بررسی قرار گرفت.

توسعه واکسیناسیون عمومی، تغییر رنگ کرونایی در عموم استان‌ها از قرمز به نارنجی، زرد و آبی، بهره‌مندی از ظرفیت ۵۰ درصدی سالن‌ها در کنار رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، آغاز سایر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی هنری مانند سینما، تئاتر، رستوران‌ها، همایش‌ها و نمایشگاه‌ها از موارد دیگری بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد سالن‌های برگزاری اجراها تمهیدات و تسهیلات خود برای شروع اجراهای صحنه‌ای را به دفتر موسیقی اعلام کنند تا دفتر موسیقی و شرکت‌های برگزار کننده با بررسی و ارزیابی دقیق و با توجه به نظرات ارایه شده در روزهای آینده به نتیجه اجرایی برسند.

در این جلسه علاوه بر مدیران و نمایندگان موسسات موسیقی، مدیران یا نمایندگان تالار وزارت کشور، سالن همایش ایرانیان، تالار هتل اسپیناس، سالن همایش‌های برج میلاد، بنیاد رودکی و تالار وحدت، سالن برج آزادی، فرهنگسرای نیاوران و نماینده ارشاد استان تهران نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است