مهلت ارسال آثار ۲ بخش جشنواره تئاتر کودک تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷

مهلت ارسال آثار ۲ بخش جشنواره تئاتر کودک تمدید شد

مهلت ارسال آثار بخش های خیابانی و خردسال به بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 10 روز تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، مجید قناد دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار بخش های خیابانی و خردسال در روز ۲۰ شهریور و به دلیل همزمانی ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و حضور هنرمندان در مراسم سوگواری و تعطیلات رسمی هفته اخیر، مهلت ارسال آثار در بخش های خیابانی و خردسال ۱۰ روز تمدید شد و هنرمندان تا پایان شهریورماه می توانند آثار خود را در این دو بخش ارسال کنند.

این مجری و هنرمند کودکان در ادامه با ابراز خرسندی از استقبال هنرمندان داخل و خارج از کشور از این دوره از جشنواره در بخش های مختلف، تعداد آثار ارسالی به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی را ۵۷ نمایشنامه اعلام کرد که برای بازخوانی و انتخاب آثار برتر به متخصصان سپرده شده است که اسامی آنها همزمان با نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

بخش های خیابانی و خردسال بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به صورت رقابتی برگزار می شود و آثار متقاضی نباید پیش از این اجرای عموم رفته و یا در جشنواره ی دیگری شرکت کرده باشند.

متقاضیان برای حضور در این بخش ها می بایست فرم تقاضای حضور ، چهار نسخه دی وی دی حاوی فایل تصویری اجرای نمایش به همراه سایر مدارک ذکر شده درفراخوان را به دبیرخانه ارسال کنند.

نشانی دبیرخانه برای ارسال آثار همدان، بولوار بعثت، جنب پارک مردم، مجتمع فرهنگی سینمایی شهیدآوینی، دبیرخانه  جشنواره بین المللی کودک و نوجوان به کد پستی: ۶۵۱۶۹۳۳۶۳۴ و شماره ی تماس: ۰۸۱۳۲۵۱۲۱۱۸ است.

بیست و ششمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۸ در همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است