سیاه دکتر بیز را از کجا می توان تهیه کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۰

سیاه دکتر بیز را از کجا می توان تهیه کرد

سیر سیاه دکتر بیز یک محصول بی نظیر با خواصی شگفت انگیز می باشد که باعث بهبود سیستم ایمنی، تقویت عملکرد دستگاه گوارش و کاهش وزن می شود.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، سیر سیاه دکتر بیز یک محصول بی نظیر با خواصی شگفت انگیز می باشد. بهبود سیستم ایمنی، تقویت عملکرد دستگاه گوارش و کاهش وزن،تنها گوشه ای از خواص سیر سیاه است.

خرید سیر سیاه دکتر بیز قیمت سیر سیاه بیز

سیر سیاه دکتر بیز از جمله محصولات این برند می باشد که این روز ها طرفداران زیادی را پیدا کرده است. سیر سیاه به دلیل برخورداری از خواصی منحصر به فرد، به عنوان یک چاشنی فوق العاده در غذا شناخته می شود. طعم و مزه ی شیرین سیر سـیاه، در کنار خاصیت انرژی زایی بینظیر آن سبب گردیده تا در صنایع غذایی نیز برای تولید محصولاتی مانند نوشابه و شکلات، از این ماده غذایی استفاده شود.

توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید! چرا که با خواندن آن، به طور کامل با مشخصات و خواص جالب توجه سیر سیاه دکتر بیز آشنا خواهید شد.

تاریخچه سیر سیاه

اگر تا به حال برای یکبار هم که شده تجربه مصرف سیر سیاه را پیدا کرده باشید، مسلما می دانید که این محصول چه تاثیر شگفت انگیزی در کیفیت زندگیتان خواهد گذاشت.

در یک تعریف کلی، حاصل تخمیر سیر معمولی، طی مدت زمان و در دمایی خاص، سیر سیاه می باشد که از قضا در زمان های گذشته بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گرفته است. دلیل این امر را باید در خواصی جست و جو کرد که در طب سنتی برای آن ذکر شده است. جالب است بدانید که سیر سیاه محصولی است که استفاده از آن به هیچ وجه محدود به مرز خاصی نبوده و این نوع سیر نه تنها در بین مردم آسیا، بلکه در کل اروپا نیز از شهرت ویژه ای برخوردار است، به طوری که شما می توانید نام این ماده غذایی خوش طعم را در دستور پخت بسیاری از غذا های اروپایی مشاهده کنید.

سیـر سیاه جزو محصولاتی می باشد که علاوه بر ارزش غذایی بالا، از خواص درمانی عجیبی برخوردار است؛ هدیه ای بینظیر که طبیعت به گونه ی بشر ارزانی داشته و شما می توانید همچون یک خوردنی عالی برای حفظ جوانی، زیبایی، سلامت و افزایش مقاومت بدنتان از آن بهره مند گردید.

در ادامه می خواهیم شما را بیشتر با شگفتی ها و مزایای این محصول پرکاربرد آشنا سازیم.

تفاوت سیر سیاه و سیر معمولی

مسلما شما هم مانند بسیاری از افراد پس از شنیدن نام سیر، به یاد بو و مزه ی ناخوشایند آن خواهید افتاد، و  صد البته فواید غذایی و دارویی بی نظیر آن. اما بگذارید نوع دیگری از سیر را به شما معرفی کنیم که بسیار متفاوت از چیزی است که در ذهن شماست. این مدل سیر که با نام سیر سیاه دکتر بیز معروف است، دارای چند ویژگی منحصر به فرد می باشد که سبب تمایز آن با سیر معمولی شده است:

  • سیـر سیاه برخلاف سیر معمولی مزه ای ترش و شیرین( ملس ) داشته و لذا شما می توانید آن را بدون هیچ ناراحتی و با لذت تمام میل کنید.
  • یکی از دلایلی که ممکن است سبب اجتناب شما از مصرف سیر شود، بوی بدی است که دهان بعد از مصرف سیر خام می گیرد. این مورد می تواند سبب ناراحتی شما در هنگام حضور در جامعه گردد. سیر سیاه فاقد چنین مشکلی بوده و شما می توانید در هر زمان که دوست دارید از آن مصرف کنید، بدون اینکه نگران این باشید که دهانتان بوی بدی بگیرد.
  •  سیرخام کمی سفت است و جویدن آن کمی دشوار است اما سیر سیاه دارای بافت جویدنی و نرم می‌باشد.

با این خصوصیات، دیگر تردیدی نداشته باشید و هر چه سریعتر این ماده غذایی پرخاصیت را به رژیم غذایی خود بیفزایید.

خواص مصرف منظم سیر دکتر بیز

در این بخش از مطلب می خواهیم در بین خواص بیشماری که تاکنون برای سیـر سیاه بیان شده است، برترین شان را برای شما ذکر کنیم که عبارتند از:

  • کاهش وزن و تناسب اندام

تاثیر فوق العاده سیر سیـاه در کاهش وزن و لاغری، یکی از جذاب ترین خواصی است که برای این محصول می توان ذکر نمود، کما اینکه بسیاری از افراد صرفا جهت لاغری و رسیدن به وزنی ایده آل است که اقدام به خرید سیر سیاه بیز می کنند.

مصرف منظم این ماده غذایی در کنار ورزش و برنامه غذایی صحیح به شما کمک خواهد کرد تا در زمانی کوتاه روند چاقی و اضافه وزن خود را تحت کنترل در آورده و به راحتی وزن تان را کاهش دهید. ترکیبات منحصر به فرد موجود در سیر سبب افزایش چند برابری سوخت و ساز بدن شده و بدین طریق روند کاهش وزن را سرعت می بخشد.

از آنجایی که سیـر سیاه دکتر بیز از باب هزینه کاملا مقرون به صرفه بوده و در کیفیت بالایی عرضه می شود، شما می توانید به جای صرف هزینه های بسیار برای خرید دارو های ضد چاقی و یا انجام جراحی های زیبایی، که در بسیاری موارد باز هم وزن فرد به میزان قبلی بازخواهد گشت، با خرید این محصول روی به روشی سالم و بدون عوارض جانبی خطرناک آورید.

  • خواص سیر دکتر بیز برای بیماران کلیوی

از جمله خواص سیر دکتر بیز برخورداری از ترکیبات آنتی اکسیدان فراوان و هضم آسان می باشد، ضمن اینکه مصرف آن می تواند ۱۸ آمینو اسید از ۲۰ آمینو اسید بدن را به راحتی تامین نماید. از مزایایی که این محصول برای بیماران کلیوی دارد می توان به این مورد اشاره کرد که بسیار ادرار آور بوده و از آنجایی که منبعی غنی از پتاسیم می باشد، به افراد مبتلا به بیماری کلیه کمک می کند تا مشکلاتی همچون ورم و عدم توانایی حفظ آب در بدن را به کلی ریشه کن نمایند.

  • تاثیر سیر دکتر بیز در پیشگیری از بروز بیماری های قلبی و عروقی

سیر دکتر بیز همانند سیر خام، ماده ای مغذی برای سلامت قلب بوده و مصرف منظم آن می تواند پلاک های چربی موجود در خون و رگ ها را تا حد زیادی کاهش دهد. این امر خود تاثیر مثبتی در پیشگیری از افزایش فشار خون و بروز سکته قلبی خواهد داشت، پس اگر مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی هستید و پزشک تان به شما توصیه می کند سیر سیاه را در برنامه غذایی تان بیفزایید، تعجب نکنید.

 

خرید سیر سیاه

همانطور که می بینید سیر دکتر بیز در درمان و بهبود بیماری ها تاثیر شگفت انگیز و باور نکردنی را از خود بجای می گذارد. در واقع هزاران سال است که اعتقاد به خاصیت سیر به‌ویژه خواص دارویی آن وجود داشته و ما اکنون علم تأیید این خواص را نیز دارا می باشیم.

شما می توانید این محصول را بدون هیچ مشکلی، به صورت اینترنتی سفارش داده و اقدام به خرید غیر حضوری آن کنید. این کار به دو روش امکان پذیر است:

  1. مراجعه به وب سایت دکتر بیز
  2. مراجعه به سایت های فروشگاهی معتبر

همچنین شما می توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی کالایاب، که از جمله فروشگاه های معتبر اینترنتیِ عرضه کننده محصولات دکتر بیز می باشد، پس از اطلاع از مشخصات کلی این محصول مانند قیمت، وزن و نحوه ارسال، اقدام به خرید نمایید.

سیر سیاه را از کجا بخریم

برای خرید سیر سیاه کافی است تا در گوگل سرچ کنید و بعد سایت هایی که نمایش داده می شود را باز کنید واقدام به خرید نمایید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است