«مانیفست تلخ به روایت من» میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰

«مانیفست تلخ به روایت من» میزبان خبرنگاران و عکاسان می‌شود

نمایش «مانیفست تلخ به روایت من» دوشنبه 10 دی ماه میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.
به گزارش «صبا»، به نقل از روابط عمومی نمایش «مانیفست تلخ به روایت من» نوشتۀ داریوش کیا با کارگردانی بهار براتی دوشنبه ۱۰ دی ماه در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان میزبان خبرنگاران و عکاسان خواهد بود.
این نمایش داستان زنی است که مبتلا به ایدز می‌شود و احساس می‌کند همسرش به او خیانت کرده است. او مدتی را در آسایشگاه به سر می‌برد در حالیکه صداها و تصوراتی زندگی‌اش را پر کرده است.
بهار براتی و وحید حاجی زاده بازیگران این نمایش هستند. سروش محمد نیا نیز آهنگسازی این اثر را بر عهده داشته است.
همچنین از دیگر عوامل این نمایش می توان به نور: محمدحسین آقایی، مدیر تولید: حمید طالبی، مدیر صحنه: علیرضا ملک پور، منشی صحنه: شیدا مرادی خواه، مدیر تبلیغات و روابط عمومی:  فریبا جدیدی، هماهنگی: شهر آشوب مفتاحی ، طراح لباس: پگاه مشتاقی نیا، عکاس: ماه گل ملکی، طراح صحنه: بهار براتی، مدیر اجرایی: حمید ناصر، طراح بروشور و تیزر:  مهران عبدویس، طراح حرکات فرم: علیرضا بهرامی زاده، دوخت لباس: ابراهیم میرزایی اشاره کرد.
گفتنی است؛ حضور عکاسان آزاد در اجرای ویژه این نمایش برای خبرنگاران و عکاسان با هماهنگی از طریق شماره تماس ۰۹۱۰۲۱۲۱۲۹۲ امکان پذیر خواهد بود.
اجراهای «مانیفست تلخ به روایت من» تا ۲۵ دی ماه همه روزه در ساعت ۱۷، در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان ادامه خواهد داشت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است