بازسازی «تغییر چهره»/ چه کسانی جانشین تراولتا و کیج می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، بازسازی (ریبوت) فیلم اکشن مشهور «تغییر چهره» (Face/Off) محصول 1997 با بازی جان تراولتا و نیکلاس کیج در دست ساخت است.

کمپانی پارامونت، اورن اوزیل فیلمنامه نویس فیلم «خیابان جامپ 22» را استخدام کرده تا فیلمنامه بازسازی فیلم «تغییر چهره» را بنویسد. قرار است نیل مورتیز نیز تهیه این فیلم را برعهده بگیرد. مورتیز بیشتر برای فرنشایز مشهور «سریع و خشمگین» شناخته می شود.

دیوید پرموت تهیه کننده نسخه اصلی «تغییر چهره» هم به عنوان مدیر تولید در این پروژه حاضر می شود.

تا به هنگام تنظیم این خبر هیچ بازیگر یا کارگردانی برای این پروژه مشخص نشده است.

نسخه اصلی «تغییر چهره» را جان وو براساس فیلمنامه ای از مایک ورب و مایکل کولیاری کارگردانی کرده بود. در فیلم وو، جان تراولتا و نیکلاس کیج به ترتیب نقش های شان آرچر مامور اف بی آی و کاستور تروی تروریست را ایفا کرده بودند که البته در بخش های زیادی از فیلم به دلیل عمل تغییر چهره هر کدام به نقش های دیگری در آمده بودند.

«تغییر چهره» با بودجه 80 میلیون دلاری توانست در سطح جهان به رقم فروش 245 میلیون دلار دست پیدا کند. جان وو پس از «تغییر چهره» در مدت 6 سال به سراغ پروژه های «ماموریت: غیر ممکن 2»، «رمزگویان باد» و «پرداختن» رفت.

پرموت مدیر تولید این فیلم و تهیه کننده نسخه اصلی، بیشتر برای تهیه درام جنگی «ستیغ هکسا» شناخته می شود که توانست برای آن نامزد جایزه اسکار شود.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/