فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲

فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی منتشر شد

فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی، از سوی شورای نظارت بر طراحی، تولید، واردات و توزیع اسباب‌بازی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شورای نظارت بر اسباب‌بازی از پژوهش‌هایی که بر مبنای نقش نظارتی این شورا بر اسباب‌بازی، توسعه صنعت اسباب‌بازی، فرهنگ، مسائل حقوقی، نیازهای تربیتی و روانشناختی و اقتصاد اسباب‌بازی باشد، حمایت می‌کند.

بر اساس این فراخوان تمامی پژوهشگران علاقه‌مند و فعال در حوزه سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌ها می‌توانند طرح‌نامه تکمیل شده خود را در قالب فرم خام پروپوزال حداکثر تا روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ به نشانی TSC@kpf.ir ایمیل دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی ارسال کنند.

در صورتی از این پژوهش‌ها حمایت می‌شود که موضوع آن در راستای اهداف، ماموریت‌ها و سیاست‌های شورا باشد. موضوع‌های پیشنهادی برای راه‌های جدید برای توسعه، حمایت و یا رفع مسایل مربوط به صنعت اسباب‌بازی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یا شورای نظارت بر اسباب‌بازی باشد.

همچنین این پژوهش‌ها باید کاربردی و به‌روز باشد و قابلیت اجرایی شدن را داشته باشد یا اینکه نتایج پژوهش مستقیماً در جریان صنعت یا مسایل شورا باشد، به‌ دور از کلی‌نگری‌ها بوده و بتواند نتایج دقیق و ملموسی ارایه کند.

در عین حال نتایج پژوهش باید به صورت موردی و واقعی مورد استفاده قرار گیرد و چنانچه پژوهش در قالب پایان‌نامه است تمامی مراحل پایان‌نامه از انتخاب عنوان تا دفاع از پایان‌نامه و رساله با هماهنگی شورا انجام شده باشد و پروپازال‌های ارایه شده به کمیسیون پژوهش شورا فقط در فرمت یادشده قابل پذیرش است.

شورای نظارت همچنین از پژوهش‌ها در چهار سطح معنوی به صورت مشاوره و قراردادن دیدگاه تخصصی به وسیله کارشناسان شورا، کانون و صنعت، انتشار و اطلاع‌رسانی نتایج از طریق رسانه‌های کانون و همکار، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی، مادی از طریق اعطای کمک هزینه پژوهش به شرط پذیرفته شدن پروپازال در کمیسیون پژوهش شورا و پژوهش‌های برتر در رویدادهای مرتبط همچون هفته ملی کودک، هفته پژوهش، جشنواره ملی اسباب‌بازی، حمایت خواهد کرد.

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دارد و هدف آن ساماندهی صنعت اسباب‌بازی از طریق حمایت، هدایت و نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی تعیین شده است.

فراخوان حمایت از پژوهش‌های حوزه بازی و اسباب‌بازی را اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است