دوست نداشتن به معنی اهانت نیست/ تماشاگر دایمی سریال‌های تلویزیونی نیستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۵
آتیلا پسیانی:

دوست نداشتن به معنی اهانت نیست/ تماشاگر دایمی سریال‌های تلویزیونی نیستم

آتیلا پسیانی در یک پست اینستاگرامی نسبت به حواشی گفتگوی تازه‌اش با فریدون جیرانی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، پس از انتشار گفتگوی آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون با فریدون جیرانی در یک برنامه اینترنتی، انتقادهایی به گفته‌های او وارد شد چراکه پسیانی در این گفتگو عنوان کرد که ۱۷ سال است در تلویزیون فقط فوتبال تماشا می‌کند. پس از این صحبت انتقادهایی مبنی بر توهین این بازیگر و کارگردان به تلویزیون شکل گرفت که در نهایت پسیانی در یک پست اینستاگرامی درباره این موضوع توضیح داد.

او در صفحه مجازی شخصی خود نوشت:

«با سلام به خوانندگان عزیز و گرامی

چند روز پیش پس از پخش برنامه آپارات آقای جیرانی برای بعضی این شبهه پیش آمد که من به مجموعه های تلویزیونی اهانت کردم که اصلا چنین چیزی نیست. اهانت یعنی ناسزا گفتن و کوچک کردن و بد و بیراه گفتن به شخص یا اقوامش که من چنین کاری نکردم، نمی کنم و نخواهم کرد.

این که هر یک از ما چیزی را دوست بداریم یا نداریم یا نقدی بر آن داشته باشیم توهین کردن نیست مثلا من اگر بگویم که مسابقات کشتی را دنبال نمی کنم به هیچ وجه اهانت به فدراسیون کشتی به حساب نمی آید.

فراموش نمی کنم و فراموش نکنیم که من با بازی در «محله برو بیا» برای اولین بار دیده شدم و تا به امروز مورد لطف بی پایان تماشاگران عزیز بودم، اما چرا تماشاگر دائمی سریال های تلویزیونی نیستم؟

١- سریال هایی را که به عمرم دنبال کردم اعم از ایرانی و غیر ایرانی بسیار کم بوده و اصولاً تماشای فیلم یا تئاتر در یک نوبت برایم راحت تر است.

٢- در زمان تصویربرداری سریال هایی که در آن بازی می کنم (که بعضی از آنها را عاشقانه دوست دارم) بعد از تمام شدن هر بخش آن را با همکارانم بازبینی می کنیم یعنی اینکه من سریال هایم را می بینم. و چون تدوین را می شناسم پشت هم قرار گرفتن این بخش ها را هم پیشاپیش می دانم.

من به انتخاب های خودم در حرفه ام اهانت نمی کنم. اتفاقا به دلیل احترامی که برای حرفه ام قایل هستم تصور می کنم که اگر تنوع بیشتری وارد سریال ها شود همه احساس رضایت بیشتری می کنند.

من با تئاتر، سینما، و تلویزیون زندگی کردم و به خود می بالم که کمتر کار غیر قابل دفاعی داشتم.

در پایان اگر یک دقیقه از گفتگوی یک ساعته من با آقای جیرانی باعث رنجش دوستان عزیزم و تماشاگران گرامی که سرمایه من هستند شده است، از صمیم قلب پوزش می طلبم.

آتیلا پسیانی

پاییز ١۴٠٠»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است