بازیگران علاقه‌ای به حضور در تلویزیون ندارند/ ۲ پروژه جدید در دست دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۵
بهروز مفید با صبا مطرح کرد:

بازیگران علاقه‌ای به حضور در تلویزیون ندارند/ ۲ پروژه جدید در دست دارم

تهیه‌کننده سریال «درکنار پروانه‌ها» از علت ساخت این سریال و بی علاقگی بازیگران به حضور در تلویزیون گفت.

بهروز مفید تهیه‌کننده سریال محرمی «در کنار پروانه‌ها» که به تازگی پخش آن در شبکه دو سیما به پایان رسیده است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: ایده اولیه این سریال توسط داریوش یاری و همسر وی به سیمافیلم داده شد. در ادامه وقتی سیمافیلم طرح را به من پیشنهاد داد آن را پذیرفتم و نگارش فیلمنامه آغاز شد، البته از طرح اولیه ۳۰ درصد در فیلمنامه مدنظر قرار گرفته است چراکه در ایده نخست به بحث اهدای عضو و محرم توجه می‌شود، اما در فیلمنامه موضوعات دیگر کار اضافه شده است.

وی دلیل پذیرش تهیه این سریال را چنین توصیف کرد: وقتی طرح را خواندم احساس کردم این اثر فضای مناسبی برای پرداختن به قصه‌اش دارد. فردی وارد روستایی می‌شود و به واسطه اتفاقاتی که برایش رخ می‌دهد دستخوش تغییر می‌شود. تحولی‌ که در شخصیت اصلی شاهدش هستیم به واسطه چکش کاری که در فیلمنامه رخ داده به خوبی تقویت شده است.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه چرا در گروه بازیگری از چهره‌های شناخته شده بهره نبرد، گفت: این امر دو دلیل داشت که اولین دلیل این بود که تعدادی از بازیگران تمایلی برای کار کردن با تلویزیون نداشتند و مساله دوم اینکه، عده‌ای به واسطه مناسبتی بودن کار از خود تمایلی برای حضور در سریال نشان نمی‌دادند. بازیگر اصلی این سریال انتخاب اول ما نبود اما چون می‌خواستیم بازیگری را در کار داشته باشیم که در تمام طول مجموعه با ما همراه باشد، سامرند معروفی انتخاب شد و خوشبختانه جواب خوبی هم بابت این انتخاب دریافت کردیم.

مفید درباره چرایی حضور نداشتن بازیگران در کارهای تلویزیون توضیح داد: این امر دلایل مختلفی دارد که زیاد تمایلی به ورود در آن ندارم اما بخشی از این مساله به این امر بر می‌گردد که کار کردن در شبکه نمایش خانگی جذابیت بیشتری دارد و فضا در آنجا بازتر از تلویزیون است، همچنین برخی گلایه‌مندی‌ها باعث شده که بازیگران برای حضور در تلویزیون کمتر از خود تمایلی نشان دهند.

وی درباره دیگر کارهای خود نیز چنین توضیح داد: برای ساخت دو مجموعه تلویزیونی صحبت‌هایی صورت گرفته است که تا قطعی شدن زمان شروع پیش‌تولید و تولید ترجیح می‌دهم آن‌ها را رسانه‌ای نکنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است