مجری سیمای خانواده روی صندلی «پرنیان صدا» می‌نشیند/ ۴ دهه خاطره با شجاعی‌مهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۲

مجری سیمای خانواده روی صندلی «پرنیان صدا» می‌نشیند/ ۴ دهه خاطره با شجاعی‌مهر

برنامه تلویزیونی « پرنیان صدا» جمعه 7 آبان ماه میزبان هرمز شجاعی‌مهر مجری تلویزیون و گوینده رادیو خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، هرمز شجاعی‌مهر مجری تلویزیون و گوینده رادیو  جمعه ۷ آّبان ساعت ۲۰ مهمان برنامه «پرنیان صدا» از چهار دهه فعالیت هنری‌اش در عرصه گویندگی رادیو و تلویزیون خواهد گفت.

شجاعی مهر سه دهه اجرای برنامه سیمای خانواده، سلام صبح بخیر، تهران ساعت ۲۰، ساعت خوش و … را در کارنامه هنری ثبت کرده‌ است.

در این قسمت از برنامه «پرنیان صدا» بخش‌های متنوعی از قصه‌های زنده یاد فضل‌الله صبحی اولین قصه‌گوی رادیو با روایت رامین فرزاد و همچنین قطعه‌هایی از اجرای هنرمندانی چون سالار عقیلی، منوچهر نوذری، علی تابش، عزت‌الله مقبلی، فرهنگ مهرپرور، مینو غزنوی، منوچهر آذری و حسین قوامی تماشایی می‌شود.

پخش ترانه خاطره‌انگیز «ترانه مادر» با هنرمندی یک کودک و همچنین ترانه طنز «ترافیک» با اجرای مرتضی احمدی و رضا عبدی که در سال ۱۳۵۰ اجرا شده‌اند از دیگر بخش‌های چهارمین قسمت مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است که تقدیم مخاطبان می‌شود.

ترانه ریتمیک منوچهر نوذری با عنوان «خندانت کنم» نیز چاشنی این قسمت از برنامه پرنیان صدا است.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه‌کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است