«یازده» طرفداری درست را نشان می‌دهد/ تمرکز بر استقلال و پرسپولیس | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۷
تهیه‌کننده برنامه به صبا گفت:

«یازده» طرفداری درست را نشان می‌دهد/ تمرکز بر استقلال و پرسپولیس

علی باذل تهیه‌کننده برنامه «یازده» درباره هدف از تولید این برنامه و ساختار آن توضیح داد.

علی باذل تهیه‌کننده برنامه «یازده» که در زمینه فوتبال برای پلتفرم فیلم‌نت تولید می‌شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا در ابتدا درباره برنامه‌های ورزشی تلویزیون به ویژه برنامه‌های تولید شده در شاخه فوتبال، توضیح داد: یکی از مشکلاتی که برنامه‌های ورزشی تلویزیون دارند و باعث می‌شوند فضای طرفداری متشنج شود، این است که همه این برنامه‌ها را یک مجری پیش می‌برد و زمانی که او گزاره‌ای عنوان کند که به سود مثلا تیم استقلال باشد، از سوی طرفداران پرسپولیس مورد حمله قرار می‌گیرد و برعکس؛ حتی اگر حرفی که بیان می‌کند، درست و منطقی باشد.

او ادامه داد: همچنین اگر به موضوع تاریکی بپردازد که ادامه آن رسیدن به دست‌های پشت پرده باشد، از سوی افراد دیگر مورد هجوم قرار می‌گیرد.

این تهیه‌کننده با اشاره به همه نکاتی که عنوان شد، بیان کرد: به نظر من خلأیی که در برنامه‌های ورزشی به ویژه در زمینه فوتبال وجود داشت این بود که باید افرادی از جنس خود فوتبال آن را اجرا کنند آن هم به این دلیل که سابقه و تعلقات او مشخص و محبوبیت و مشروعیت در میان مردم داشته باشد.

او درباره ساختار «یازده» عنوان کرد: ساختار و تمرکز برنامه ما روی دو تیم استقلال و پرسپولیس و همچنین تیم ملی ایران است و به همین دلیل چهره‌هایی را برای اجرای برنامه انتخاب کردیم که منتسب به این دو باشگاه و تیم ملی باشند که درنهایت آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، علی کریمی، اشپیتیم آرفی کارشناس مجریان این برنامه شدند و خداداد عزیزی نیز به عنوان مجری مرکزی برنامه در «یازده» حضور دارد.

باذل عنوان کرد: در این چند سال گذشته به دلیل به وجود آمدن برخی صفحات مجازی طرفداری، شیوه طرفداری از شمایل همیشگی خود دور شده و از قاعده و چهارچوبش خارج شده است. در تمام دنیا طرفداران تیم‌های مختلف برای تیم محبوب خود هرکاری می‌کنند که آن هم در قاعده مشخص طرفداری و رفتن به سوی اخبار زرد و نادرست و شایعه پراکنی است. من معتقدم زمانی که علی کریمی و یا هر کدام از پنج نفر حاضر در برنامه «یازده» حرفی بزند و یا موضوعی را عنوان کند، به دلیل پیشینه و سابقه‌ای که دارد بیشتر از سوی مردم پذیرفته می‌شود و حرف او سندیت بیشتری هم نسبت به صفحات زرد فضای مجازی دارد.

او درباره هدف این برنامه افزود: هدف ما در این برنامه این است که بتوانیم مباحثی که جای آن‌ها خالیست و تحلیل‌هایی که پیش از این به درستی عنوان نمی‌شدند، به مردم ارایه دهیم و به نوعی حرف تازه‌ای از زاویه نگاهی نو برای آن‌ها داشته باشیم.

تهیه‌کننده «یازده» با اشاره به اینکه تصور می‌کرد مجریان برنامه به سختی حضور در چنین برنامه‌ای را بپذیرند، گفت: در ابتدا فکر می‌کردم که ممکن است به سختی قبول کنند اما زمانی که طرح و ایده این برنامه را شنیدند و با هدف آن آشنا شدند، انقدر بیان حرف‌های درست برای آن‌ها مهم بود که حضور در «یازده» را پذیرفتند.

او با اشاره به اینکه «یازده» آیتم‌های مختلفی دارد، عنوان کرد: این برنامه در آیتم‌های متفاوت به تحلیل و آنالیز، بررسی اتفاقات هفته، حواشی هفته و به صورت کلی جریان‌های هفتگی و یا روزانه فوتبال می‌پردازد. همچنین متناسب با موضوع هر برنامه ممکن است مهمان‌هایی نیز داشته باشیم.

باذل در پایان عنوان کرد: درحال حاضر قرار است این برنامه را برای پخش تا پایان سال و پایان فصل لیگ برتر فوتبال آماده کنیم و به زودی پخش این برنامه شروع می‌شود.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است