«شاهراه لینکلن» آمور تاولز؛ رمانی سرگرم‌کننده و چندلایه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴
با کتاب‌های روز جهان آشنا شوید؛

«شاهراه لینکلن» آمور تاولز؛ رمانی سرگرم‌کننده و چندلایه

آمور تاولز رمان نویس آمریکایی سومین رمانش را با نام «شاهراه لینکلن» و با محوریت ماجراجویی‌های چند نوجوان نوشته است.

به گزارش خبرنگار ادبیات صبا، «شاهراه لینکلن» نام کتاب تازه آمور تاولز رمان نویس آمریکایی است که بیشتر برای نوشتن کتاب «یک جنتلمن در موسکو» (۲۰۱۶) شناخته می شود. رمان «شاهراه لینکلن»  از روز ۵ اکتبر (۱۳ مهر) امسال راهی کتابفروشی ها شده است.

داستان رمان «شاهراه لینکلن» این گونه است: اِمِت واتسون ۱۸ ساله در ژوئن ۱۹۵۴ توسط سرپرست مزرعه کار نوجوانان جایی که به او به مدت ۱۵ ماه به دلیل قتل غیرعمد در آنجا حضور داشت، به نبراسکا آورده می شود. طی این مدت مادر اِمِت از خانه شان رفته و پدرش نیز درگذشته و مزرعه خانوادگی شان هم از سوی بانک ضبط شده است.

در ادامه داستان، شخصیت اِمِت که حالا به خانه برگشته است، قصد دارد بیلی برادر ۸ ساله اش را بردارد و برای شروع یک زندگی جدید به کالیفرنیا برود. با این حال او که تازه به خانه رسیده است متوجه می شود در زیر ماشینِ سرپرست مزرعه کار نوجوانان دو تا از دوستانش در آن مزرعه نیز به صورت مخفیانه با آنها آمده اند و حالا این دو نفر برنامه کاملا متفاوتی برای اِمِت طراحی می کنند. آنها به جای کالیفرنیا دقیقا مسیر عکس را انتخاب می کنند و با اِمِت به نیویورک می روند.

سومین رمان آمور تاولز طرفداران سبک ادبی چندلایه این نویسنده را راضی خواهد کرد.

در نقد این کتاب در نشریه های «نیویورک تایمز» و «ان‌پی‌آر» به جنبه سرگرم کننده این رمان تاکید شده است.

آمور تاولز نویسنده ۵۷ ساله آمریکایی فارغ التحصیل دانشگاه ییل است. او پیش از نوشتن «شاهراه لینکلن» دو رمان دیگر به نام های «قواعد نزاکت» و «یک جنتلمن در موسکو» را نوشته است.

انتهای پیام/

«سرزمین خواب‌وخیال» آنتونی دوئر؛ روایت رویاپردازی دختری یتیم در قسطنطنیه

چند خطی درباره «آرزو» کتاب جدید نیکلاس اسپارکس/ میراث ماندگارِ اولین عشق

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است