نکته های طلایی برای افزایش فروش در اینستاگرام | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴

نکته های طلایی برای افزایش فروش در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی و فروش و همچنین برندینگ محصولات و ارائه خدمات به کاربران فضای مجازی میباشد .

به گزارش واحد بازرگانی صبا، امروزه با توجه به مشغله های زیاد کاری همه افراد قادر به خرید حضوری نیستن و به همین دلیل از فروشگاه های اینترنتی استفاده میکنن خود این موضوع به تنهایی باعث رشد کسب و کار های اینترنتی شده است . هر فروشگاه در هر زمینه ای مانند فروشگاه های لباس یا مواد غذایی وغیره که فعالیت دارد برای اینکه در این فضا جایگاهی داشته باشد و معرف همه ی افرادی باشد که به دنبال ان هستن باید برای خود یک صفحه در فضای مجازی مانند سایت های خرید و فروش , تلگرام و یا اینستاگرام راه اندازی کنند.

امروزه اینستاگرام محل بسیار مناسبی برای بازاریابی و فروش و همچنین برندینگ محصولات و ارائه خدمات به کاربران فضای مجازی میباشد .

یکی از نکته های که در بازاریابی اینستاگرام باید به ان توجه داشته باشیم این است که باید یک پیج با پرستیژ , اعتبار و نفوذ بالا داشته باشیم به این معنا که پیج ما باید از ابتدای کار تعدادی دنبال کننده (فالوور ) و لایک کننده برای پست های بارگزاری شده در پیج اینستاگرام خود داشته باشد این باعث جلب توجه و دیده شدن در اینستاگرام میشود .

حالا نکته اصلی اینجاست که چطور یک پیج رو در مدت زمان کوتاه  و باکمترین هزینه به تعداد فالوورهای دلخواه خود برسانیم؟؟ که این تنها با خرید فالوور اینستاگرام امکان پذیر است .

 

خرید فالوور اینستاگرام فالووان

در مسئله خرید فالوور هم باید اگاهی داشته باشیم زیرا امروزه سایت های زیادی در این زمینه فعالیت میکنند  که بعضی از این سایت ها خدمات خوبی ارائه نمیدهند و باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است در این مقاله میخواهیم یکی از سایت های معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

سایت فالووان با بیشتر از ۸سال سابقه ی کاری و نهایت رضایت مشتری و بدون واسطه تمام خدمات خود را با بهترین کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار کاربران خود قرار داده است . رمز موفقیت ما فروش بی واسطه است و این باعث شده است هم در قیمت هم کیفیت و از همه مهمتر ارسال حداکثری هدیه همراه با خرید شما حرف اول را در عرصه فروش فالوور داشته باشیم . زیرا با توجه به الگوریتم های جدید اینستاگرام ریزش فالوورها زیاد  و چشم گیر میباشد که تیم فالووان با ارسال ۸۰درصد هدیه رضایت مشتری های خود را جلب کرده است.

افزایش لایک کننده های پست اینستاگرام

حال با خرید فالوور ارزان از سایت فالووان پیج فروشگاهی شما در نگاه اول جذاب و پرطرفدار به نظر میرسد و برای اینکه پست های منتشر شده در همان پیج دیده شوند و حتی به اکسپلور راه پیدا کنند باید تعداد لایک های هر پست هم به نسبت فالوورهای دریافتی همان پیج بالا برود زیرا هر لایک نشان دهنده ی محبوبیت و جذاب بودن ان پست در بین کاربران اینستاگرام میباشد .

لایک به معنی پسندیده شدن و دیده شدن است و هرچه تعداد ان بالا باشد تعداد محبوبیت ان نسبت به پست های منتشر شده در اینستاگرام بیشتر از بقیه میباشد.

یکی از راه های افزایش لایک استفاده از کپشن و هشتگ های مرتبط است زیرا اگر کپشن و هشتگ مناسب برای پست های خود انتخاب کنیم این امر به خودی خود باعث دیده شدن پست و لایک خوردن ان میباشد که این روش برای جذب لایک ارگانیک مناسب است ولی کافی نیست زیرا به شدت زمانبر و خسته کننده میباشد .

برای جذب لایک به روش ارگانیک به این سرعت نمیشود تعداد زیادی لایک برای پست های منتشر شده دریافت کرد و اگر به سرعت لایک های خود را افزایش ندهیم کاربرانی که ما را دنبال میکنند به زودی متوجه میشوند که فالوورهای پیج جعلی هستند پس بهترین راه و مقرون به صرفه ترین خرید لایک از فالووان میباشد . سایت فالووان با ارائه لایک های با کیفیت و ایرانی بیشترین محبوبیت را بین رقبای خود پیدا کرده است.

حال ما یک پیج با ظاهری جذاب و پرستیژ بالا داریم سوالی که اینجا پیش می اید این است که ایا این دو مورد برای فروش محصولات خود در اینستاگرام کافی است؟؟

در پاسخ باید بگوییم : خیر!

در این مرحله تنها مقدمات یک پیج مورد قبول از نظر کابرانی که از پیج ما دیدن کرده را اماده سازی کردیم و حالا باید بازاریابی برای جذب ارگانیک فالوور  و لایک را شروع کنیم .که این امر تنها با ربات های اینستاگرام فالووان امان پذیر است.

ربات اینستاگرام فالووان چگونه کار میکند؟؟

با توجه به اینکه افرادی که در زمینه خرید و فروش فعالیت دارند زمان کافی برای بازاریابی و جذب ارگانیک فالوور و در نهایت مشتری را ندارند . ربات فالووان با فعالیت شبانه روزی و حتی در مواقعی که شما دسترسی به اینترنت ندارین برای شما مانند یک انسان واقعی کار میکند .

ربات فالووان تنها ربات فعال ایران است که بدون نیاز به نصب هیچگونه اپلیکیشنی بر روی گوشی فالوورهای هدف شما را از هشتگ های مرتبط و پیج های رقیب به سمت شما جذب میکند .

این ربات با استفاده از هوش مصنوعی که داراست کامنت مرتبط به محتوای پیج ارسال میکند و با شناسایی مخاطبان هدف شما و محصولات و کسب و کار را از طریق ارسال دایرکت به انها معرفی میکند .

ربات فالووان تنها ربات فعال ایران است که با اعتای نمایندگی به سایر فروشندگان ربات در این زمینه موفقیت های فراوانی را کسب کرده است .

یکی دیگر از ویژگی های بارز این ربات نداشتن اکشن بلاکی است که این خود به تنهایی باعث بالا بردن اثربخشی این ربات و جذب مخاطب هدفمند و در نهایت افزایش فروش و جذب مشتری میباشد .

با خرید ربات اینستاگرام پیجت رو به بهترین شکل در فضای مجازی تبلیغ کن.

 

سخن اخر :

فالووان یکی از برترین ها در زمینه برند سازی و تبلیغات است که به کاربران خود کمک میکند تا برند خود را در فضای مجازی به بهترین نحو تبلیغ کنن.

یکی از جامع ترین سایت ها در زمینه تبلیغات شبکه های مجازی مانند تلگرام , واتساپ , اینستاگرام و حتی سئو سایت است که میتواند از ابتدا تا معروفیت برند شما در کنارتان باشد تنها کافیست فالووان را در گوگل سرچ کنید تا با بقیه ی خدمات ما اشنا شوید و پاسخ سوالات خود و همچنین از نحوه ی سفارش این محصولات مطل شوید.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است