«گولاچو» با بیان طنز به مسایل اجتماعی می‌پردازد/ کارگردانی یک نمایش رادیویی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰
نازنین مهیمنی به صبا گفت:

«گولاچو» با بیان طنز به مسایل اجتماعی می‌پردازد/ کارگردانی یک نمایش رادیویی

نازنین مهیمنی بازیگر برنامه صبحگاهی درباره این برنامه و دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد.

نازنین مهیمنی گوینده، مجری و بازیگر رادیو که در برنامه صبحگاهی «گولاچو» حضور دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه گفت: «گولاچو» یک برنامه طنز در قالب نمایش رادیویی است و شامل آیتم‌های متنوعی می‌شود که نام هرکدام از این آیتم‌ها نام یک مرحله از پخت گولاچو نان محلی سمنانی است مانند «کمی پودر قند»، «۲ پیمانه آرد» و…

او ادامه داد: در این برنامه یکسری آیتم های از پیش آماده شده و تولیدی داریم و در میان آن‌ها من و پیمان قریب پناه در قالب نمایش برنامه را جلو می‌بریم. البته تمام سعی ما در این نمایش‌ها بازگو کردن مسایل و دغدغه‌های اجتماعی است.

به گفته این گوینده، «گولاچو» یک ساعت و ۳۰ دقیقه است که در ۴۵ دقیقه ابتدایی آن به یک موضوع پرداخته می‌شود و در ۴۵ دقیقه دوم به موضوعی دیگر.

این گوینده رادیو درباره چالش‌های حضور در این برنامه با لحنی طنز بیان کرد: یکی از سخت‌ترین کارها بیدار شدن ساعت پنج صبح و آماده شدن برای برنامه ساعت هفت است آن هم در شرایطی که شما گوینده یک برنامه صبحگاهی هستی و باید با انرژی مضاعفی صبح را به مردم صبح بخیر بگویی.

این گوینده درباره دیگر فعالیت‌های خود عنوان کرد: درحال کارگردانی یک نمایش رادیویی ۶ قسمتی به نام «کیش مهر» برای رادیو تهران هستم که به زودی و در آبان ماه راهی آنتن می‌شود. محمد رضا علی، محمد پورحسن، مهرداد مهمان دوست، سعیده فرضی، علی میلانی، شمسی صادقی، سعید سلطانی، نسرین زارع، ماندانا محسنی و… از بازیگران این نمایش رادیویی است.

او ادامه داد: در برنامه «استودیو ۸» رادیو نمایش نیز یک هفته در میان حضور دارم که یک مجله فرهنگی و هنری است و بیشتر شاخه‌های این حوزه را پوشش می‌دهد اما توجه ویژه‌ای به نمایش و تئاتر دارد. در این برنامه در آیتم‌های گوناگون به اخبار روز فرهنگ و هنر می‌پردازیم سعی می‌کنیم به روز باشیم.

مهیمنی در پایان با اشاره به اینکه در برنامه «عصری نو» نیز حضور دارد، گفت: برنامه دیگری در رادیو سلامت دارم که در قالب نمایش رادیویی جریان‌ها و اتفاقات سه دانشجوی پزشکی را روایت می‌کند که من کاراکتر یک دانشجوی گیلکی را بازی می‌کنم.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است