برای رساندن مستند جدیدم به جشنواره‌ها تلاش می‌کنم/ مراحل پایانی تدوین | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۰
کاوه سجادی‌حسینی در گفتگو با صبا:

برای رساندن مستند جدیدم به جشنواره‌ها تلاش می‌کنم/ مراحل پایانی تدوین

کاوه سجادی حسینی مستندی از زندگی دکتر مهدی میرعمادی رییس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه می‌سازد.

کاوه سجادی حسینی فیلمنامه‌نویس و فیلمساز در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره آخرین وضعیت ساخت مستند دکتر مهدی میرعمادی گفت: مراحل تدوین مستندپرتره‌ زندگی دکتر مهدی میرعمادی رو به پایان است اما هنوز نام مناسبی برای این اثر انتخاب نشده‌ است.

کارگردان فیلم «بوفالو» درباره دلیل انتخاب این شخصیت برای ساخت مستند مطرح کرد: دکتر میرعمادی حدود ۳۰ است که ریاست اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه را برعهده دارد و به عنوان یک کارآفرین موفق برای صنعت برق ایران زحمت زیادی کشیده است. او با وجود سن بالا همچنان فعال، پرتکاپو و پر از انرژی کارخانه‌های متعدد تولید و صادرات برق را مدیریت می‌کند، این موارد دلیلی شد تا ما مستند پرتره‌ای از زندگی او بسازیم.

کارگردان فیلم «فیلمساز کوچک» با اشاره به ایده اصلی مستند عنوان کرد: ایده اصلی این مستند را تهیه‌کننده اثر خانم فرشته الوندی با توجه به شناختی که از دکتر میرعمادی داشتند، مطرح کردند.

او افزود: دکتر میرعمادی در حوزه محصولات آرایشی، بهداشتی فعال و صاحب امتیاز یک برند مرغوب آرایشی است و از آنجایی که تهیه‌کننده اثر نیز در این زمینه فعالیت دارند، پیشنهاد ساخت این مستند را به من دادند.

کارگردان فیلم کوتاه «من را نپوشان» درباره مدت زمان ساخت مستند بیان کرد: با توجه به تعدد لوکیشن‌ها و سفرهایی که باید انجام می‌شد، زمان‌های ضبط پراکنده بود ولی حدود ۲۸ جلسه فیلمبرداری شد و مراحل تدوین این اثر توسط فرشید فارسی جانی رو به اتمام است.

کاوه سجادی‌حسینی در پایان گفت: تلاش ما این است تا پس از مراحل فنی اثر در جشنواره‌های داخلی و خارجی فیلم‌های مستند شرکت کنیم.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است