کریستن استوارت: در میان فیلم‌هایم فقط پنج کار خوب دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶

کریستن استوارت: در میان فیلم‌هایم فقط پنج کار خوب دارم

کریستن استوارت در گفتگوی تازه خود به مناسبت نمایش فیلم «اسپنسر» گفت از بین 45 یا 50 فیلمی که بازی کرده است تنها 5 فیلمش واقعا خوب هستند.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از فیگارو، از زمانی که کریستن استوارت در ۱۲ سالگی در فیلم «اتاق امن» جلوی دوربین دیوید فینچر رفت تا به امروز، او در نزدیک به ۵۰ فیلم نقش آفرینی کرده است فیلم هایی که استوارت را تبدیل به یکی از ستاره های سینمای بین الملل کرده اند. حالا این بازیگر با نشریه انگلیسی «ساندی تایمز» درباره حرفه خود گفتگویی انجام داده است.

در بخشی از این مصاحبه استوارت ۳۱ ساله گفت در دوران بازیگری اش تنها پنج فیلم خوب بازی کرده است: احتمالا از بین ۴۵ یا ۵۰ فیلمی که بازی کرده ام تنها ۵ فیلم واقعا خوب دارم که با خودم فکر می کنم این شخص از ابتدا تا انتها کار فوق العاده ای انجام داده است.

استوارت دو فیلم «ابرهای سیلس ماریا» (۲۰۱۴) و «مامور خرید شخصی» (۲۰۱۶) هر دو به کارگردانی الیویه آسایاس را به عنوان بهترین فیلم هایی که بازی کرده است، معرفی کرد.

این بازیگر آمریکایی البته سه فیلم محبوب دیگر کارنامه خود را اعلام نکرد.

استوارت همچنین تاکید کرد با وجود دریافت جایزه تمشک بدترین بازیگر، از حضور در اغلب فیلم هایش نیز احساس پشیمانی نمی کند.

او گفت: من فقط از جواب مثبت دادن به چند فیلم پشیمان شدم و آن هم نه به این دلیل که نتیجه بدی گرفتند، بلکه به این دلیل که سرگرم کننده نبودند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است