«پسر» به اکران آنلاین می‌رود/ ساخت فیلم بلند «لیما» در سال آینده | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۰
نوشین معراجی در گفتگو با صبا:

«پسر» به اکران آنلاین می‌رود/ ساخت فیلم بلند «لیما» در سال آینده

کارگردان فیلم «پسر» معتقد است آثار موجود در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نسبت آثار سال‌های گذشته از نظر تکنیکال پیشرفت‌ داشته‌اند.

نوشین معراجی نویسنده و کارگردان فیلم «پسر» در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره اکران فیلم «پسر» در سینماهای هنر و تجربه گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا و شرایط دشوار اکران‌ها استقبال خوبی از فیلم «پسر» صورت گرفت و من از این موضوع راضی هستم و ما به آنچه که در این فیلم می‌خواستیم، رسیدیم.

وی افزود: در حال حاضر هم این فیلم در حال اکران در فستیوال‌های خارجی است و من از سه شنبه ۴ آبان ماه برای جشنواره اسپانیا به وایادولید آمده ام.

به گفته وی، پس از پایان اکران‌های خارجی، این فیلم به صورت آنلاین برای مخاطبان به نمایش در خواهد آمد.

این فیلمساز در بخش دیگری از صحبت‌هایش از جدیدترین فعالیت‌هایش گفت: در حال حاضر مشغول ویرایش فیلمنامه فیلم کوتاه «نسیان» هستم و منتظرم تا شرایط برای تولید این کار مهیا شود. کار دیگرم ساخت فیلم بلند «لیما» است که امیدوارم تا اوایل سال آینده آن را کلید بزنم.

معراجی که خود از داوران سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بود در پایان درباره آثار راه ‌یافته به این جشنواره مطرح کرد: آثاری که در جشنواره سی و هشتم حضور داشته‌اند به نسبت سال‌های گذشته از نظر تکنیکال پیشرفت‌های بی‌نظیری داشتند اما این آثار کماکان از نظر فیلمنامه دارای نواقص و مشکلاتی بودند. به نظر من اگر فیلمسازان ما توجه بیشتری به فیلمنامه داشته باشند قطعا ما با فیلم‌های کاملا حرفه‌ای در آینده مواجه خواهیم بود.

رضا باقری

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است