سازندگان Batman Arkham Origins به انتشار عنوان جدیدی از این سری بازی اشاره می‌کنند

یه گزارش «صبا»؛ درحالی‌ که استودیوی برادران وارنر به صراحت اعلام کرده است که فعلا عنوان جدیدتری از فرانچایز بتمن ساخته نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد داستان‌های زیبا و مهیج بتمن قرار نیست فعلا به پایان برسد.

با توجه به جدیدترین تیزر استودیوی برادران وارنر، به نظر می‌رسد عنوان جدید بتمن، اوایل سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

پاتریک ردینگ، مدیر نوآوری استودیوی مونترال برادران وارنر، در صفحه رسمی توئیتر خود ضمن تبریک سال نو، به این نکته اشاره کرد که در سال ۲۰۱۹ کاربران به هر آن‌چه که می‌خواهند دست خواهند یافت. متن توئیتر ردینگ به شرح زیر است:

استودیوی مونترال برادران وارنر، تعطیلات خوبی را برای‌تان آرزومند است… باشد که سال ۲۰۱۹ هر آن‌چه را می‌خواهید برای‌تان به‌ارمغان آورد!

اگر روی لینک درج شده در زیر توئیت ردینگ کلیک کنید، یک فایل گیف باز می‌شود که در آن، ۳ نفر از توسعه‌دهندگان بازی کاغذی در دست دارند که روی آن نوشته شده، سانسور شده [Redacted]. این دومین باری است که اعضای این استودیو از این نشان برای اشاره به بازی استفاده می‌کنند. اوایل ماه گذشته بود که ظاهرا معاون تهیه‌کننده این استودیو، والری وزینا، در صفحه رسمی توئیتر خود، در رابطه با این‌که بازی جدید در مورد چه چیزی ممکن است باشد سرنخ مهمی به طرفداران داد.

سانسور شده. [Redacted] بهترین. تیم. توسعه‌دهنده.

اگر شماهم جز آن دسته از کاربرانی هستید که عبارت Court of Owls به گوش‌تان نخورده و یا اطلاعی در رابطه با آنها ندارید، باید بگوییم که این گروه، متشکل از تبهکارانی است که به عنوان مغز متفکر شهر گاتهام شناخته می‌شوند و آن را کنترل می‌کنند. گروه Court of Owls، به‌راحتی می‌توانند شرایط را تحت اختیار خود در بیاورند و به خاطر همین توانایی و هوش بالایی که دارند، حریف سرسخت و شایسته‌ای برای بتمن به حساب می‌آیند.

مدت‌هاست که استودیوی مونترال برادران وارنر، در حال کار بر روی دو عنوان از شرکت دی سی کامیکس است. با انتشار عناوین موفقی همچون Arkham Origins، این استودیو ثابت کرده که به خوبی میتواند طرفداران دی سی کامیکس را از خود راضی نگه دارد. اخیرا این استودیو، شایعاتی مبنی بر اینکه در حال کار روی بازی Superman است را شدیدا رد کرده که می‌توان نتیجه گرفت یکی از دو عناوینی که این استودیو در آینده منتشر خواهد کرد مربوط به بتمن و دیگری مربوط به لیگ عدالت خواهند بود.

انتظار داشتیم که ‌در مراسم Game Awards امسال، شاهد رونمایی از عنوان جدید بتمن باشیم، اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد. با این حال به نظر می‌رسد این بازی محبوب، به زودی از سوی استودیوی مونترال برادران وارنر منتشر خواهد شد.