تله‌فیلم «قاسم» کلید خورد/ نقش یک کولی دوره‌گرد را بازی می‌کنم | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۴
حوریه مقدم به صبا گفت:

تله‌فیلم «قاسم» کلید خورد/ نقش یک کولی دوره‌گرد را بازی می‌کنم

بازیگر تله فیلم «قاسم» درباره این فیلم تلویزیونی توضیح داد.

حوریه مقدم بازیگر و کارگردان تئاتر که به تازگی در فیلم تلویزیونی «قاسم» به کارگردانی قاسم عرب و تهیه‌کنندگی انرا سردابی مقابل دوربین رفته است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این فیلم گفت: «قاسم» یک فیلم با مضمون شهدا و دفاع مقدس است و من نیز در آن نقش متفاوتی را بازی می‌کنم.

او درباره علت پذیرفتن حضور در این اثر تلویزیونی بیان کرد: در این فیلم نقش یک دختر کولی و‌ دوره گرد را بازی می کنم و به دلیل متفاوت بودن این کاراکتر تصمیم گرفتم در «قاسم» حضور داشته باشم.

بازیگر سریال «زیرخاکی» درباره موضوع این فیلم تلویزیونی عنوان کرد: این فیلم روایت یک مادر است؛ مادری که پس از گذشت سال‌ها همچنان در انتظار بازگشت پسر مفقودالاثرش است و هر سال برای رسیدن به این آرزو نذر می‌کند.

این بازیگر ادامه داد: در این فیلم تلویزیونی در کنار بازیگرانی همچون رضا ایرانمنش، بابک نوری، فاطمه مرتاضی و علیرضا درویش بازی می‌کنم.

بازیگر سریال «کامیون» درباره اینکه چرا حرفه بازیگری را انتخاب کرده است، توضیح داد: به نظر من هنر مقوله ای است که همه جذب آن می شوند و در سرشت تمامی انسان‌ها در هر شاخه ای وجود دارد. من تمامی هنرها را دوست دارم و‌ به غیر از بازیگری در زمینه موسیقی و خطاطی هم فعالیت دارم ولی از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و از دوران مدرسه نیز در رشته فعالیت می کردم.

او درباره سختی‌ها و شیرینی بازیگری افزود: هنگامی که نتیجه کار و رضایت مخاطبان را می بینم بسیار برایم لذت بخش است هرچند که باید کاملا وقف کار بود و در شرایط سخت نیز با این کار کنار آمد.

مقدم در پایان درباره هنر تئاتر گفت: تئاتر برای من بسیار جذاب و البته بسیار هم سخت است. ولی من به شخصه به سینما بیشتر از تئاتر علاقه دارم.

تله فیلم «قاسم» که با روایتی از یک مادر و انتظارش برای بازگشت پسر مفقودالاثرش به تازگی در تهران مقابل دوربین رفته است، به زودی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است