«تلماسه» صدرنشین بازار بین الملل شد/ فروش «ونوم» از ۳۵۰ میلیون دلار گذشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۹

«تلماسه» صدرنشین بازار بین الملل شد/ فروش «ونوم» از ۳۵۰ میلیون دلار گذشت

فیلم علمی تخیلی «تلماسه» با 47.4 میلیون دلار فروش صدرنشین گیشه بازار بین الملل شد.

به گزارش خبرگزاری صبا  به نقل از ورایتی، فیلم «تلماسه» به کارگردانی دنی ویلنوو با فروش ۴۷٫۴ میلیون دلاری اش از ۷۵ بازار آن سوی آب های آمریکا، صدرنشین گیشه بین الملل شد.

بیشترین میزان فروش فیلم علمی تخیلی «تلماسه» که براساس رمان فرانک هربرت ساخته شده است در کشور چین با کسب ۲۲ میلیون دلار رقم خورد.

افتتاحیه فیلم «تلماسه» در کشورهای دیگر از جمله بریتانیا، کره جنوبی، مکزیک و لهستان نیز به ترتیب ۷٫۵ میلیون دلار، ۳٫۴ میلیون، ۲ میلیون و ۱٫۳ میلیون دلار بود.

فیلم تازه ویلنوو که در بازار داخلی آمریکا نیز ۱۸۰ میلیون دلار فروش داشته است، مجموع فروش خود را به عددی بیش از ۲۲۰ میلیون دلار رساند.

بودجه فیلم «تلماسه» با بازی تیموتی شالامی، ۱۶۵ میلیون دلار اعلام شده است.

در این هفته اما دنباله فیلم «ونوم» نیز توانست میزان فروش خود در بازارهای جهانی را از ۳۵۰ میلیون دلار فراتر ببرد. این فیلم که از حضور تام هاردی در نقش اصلی بهره می برد در این هفته از ۵۳ بازار بین الملل رقم ۳۸٫۳ میلیون دلار فروش به دست آورد.

فیلم جدید جیمز باند یکی دیگر از آثار مهم این روزهای گیشه است که توانست به دومین فیلم هالیوودی در دوران کرونا تبدیل شود که رقم فروشش در بیرون از خاک آمریکا از ۵۰۰ میلیون دلار فراتر رفت. پیش از این فیلم «F9» توانسته بود  ۵۴۳ میلیون دلار در بیرون از سرزمین آمریکا بفروشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است