آغاز کارگاه‌های سوگواره هنر عاشورایی در ۲ استان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۱

آغاز کارگاه‌های سوگواره هنر عاشورایی در ۲ استان

کارگاه‌های آموزشی هنرهای تجسمی ویژه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی حوزه هنری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، همزمان با فعالیت دبیرخانه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی، کارگاه‌های پوستر در استان‌های گلستان و آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

کارگاه‌های پوستر با حضور حسین چمن‌خواه و علیرضا مینادشتی کشاورزی در آذربایجان غربی روزهای ۲۱ تا ۲۳ شهریور و با حضور سیدحمید شریفی آل‌هاشم و علیرضا حصارکی در استان گلستان روزهای ۲۵ تا ۲۷ شهریور برگزار می‌شوند.

این کارگاه‌ها به همت مرکز تجسمی حوزه هنری، موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر با همکاری حوزه هنری مراکز استان‌ها برگزار می‌شوند. علاقه مندان به حضور در این جلسات می‌توانند به حوزه هنری شهر خود مراجعه کنند.

پیش از این نیز اعضای هیات داوری ۲ بخش نقاشی و تصویرسازی دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند. کاظم چلیپا، حسین عصمتی و جواد مدرسی آثار نقاشی دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی را داوری می‌کنند و همچنین سیدحمید شریفی آل هاشم، علیرضا گلدوزیان و منصوره محمدی به عنوان داوران تصویرسازی دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی معرفی شدند.

آخرین مهلت ارسال اثر به دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی ۶ مهر ماه امسال اعلام شده است. فراخوان و جزییات این سوگواره در سایت www.artfest.ir قرار دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است