کرونا نمایش «فقط یک دقیقه طول میکشه» را کنسل کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۸
سید علی تدین صدوقی در گفتگو با صبا:

کرونا نمایش «فقط یک دقیقه طول میکشه» را کنسل کرد

سید علی تدین صدوقی از کنسل شدن نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» به دلیل ابتلای یکی از بازیگران به ویروس کرونا خبر داد.

سید علی تدین صدوقی کارگردان نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا از کنسل شدن اجرای جدیدترین اثر نمایشی‌اش که قرار بود از روز یکشنبه دوم آبان ماه در تماشاخانه مهرگان روی صحنه برود به دلیل ابتلای یکی از بازیگران کار به بیماری کرونا خبر داد و گفت: ما قرار بود که امشب دوم آبان ماه افتتاحیه نمایش را داشته باشیم که متاسفانه خانواده یکی از بازیگران خانم کار مبتلا به کرونا شده بودند و تست کرونا این بازیگر هم مثبت شد.

این منتقد تئاتر ادامه داد: با توجه به اینکه این بازیگر از شخصیت‌های اصلی نمایش بودند مجبور شدیم اجرا را تا یک ماه آینده کنسل کنیم چون تا حدود ۱۵ روز که بازیگر کار باید استراحت کنند و پس از آن هم با توجه به اینکه این بیماری منجر به ضعف شدید جسمانی می‌شود قطعا نمی‌توانیم برای اجرا سخت بگیریم تا حالشان خوب شود و بعد از آن دوباره کار را شروع کنیم.

این نویسنده و کارگردان تئاتر افزود: در هر صورت تقدیر این بوده‌است که ما فعلا از بردن کار روی صحنه دست نگه داریم و به قول معروف الخیر و فی ما وقع. فقط ما درگیر این ماجرا نیستیم و کل دنیا با این شرایط زندگی می‌کنند.

او در پایان بیان کرد: امیدواریم که تا یک ماه آینده شرایط  بازیگر کار و همینطور روند واکسیناسیون به خوبی ادامه پیدا کند و بتوانیم نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» را که حدود دوسال برای به صحنه آوردنش تمرین و صبر کردیم، اجرا کنیم.

اصغر صابری، مروارید افسری، علیرضا نادری، لادن بنکدار بازیگران این اثر هستند.

نمایش «فقط یک دقیقه طول می‌کشه» جدیدترین اثر گروه نمایشی هورش  طنزی اجتماعی نوشته زنده یاد مسعود سمیعی است.

در خلاصه این نمایش آمده است: « زن‌ و شوهری آمریکایی برای رسیدن به ثروت و قدرت علیه یکدیگر دسیسه‌هایی را می‌چینند و…!»

عوامل این نمایش عبارتند از مشاور هنری: علی‌اکبر طرخان، مدیر اجرایی: هادی تدین، دستیار اول کارگردان: هستی باقری، دستیاران کارگردان: مجتبی عراقی و محمد ایوبی، مدیر و منشی صحنه: نسترن اسکندر پور، ‌گریم: مهتاب حسنی، دستیار‌گریم؛ فاطمه حسینی، امور رسانه، ارتباطات و فضای مجازی: ندا الماسیان طهرانی، موسیقی و افکت: پوریا یگانه، عکاس و مدیر تبلیغات: آرش رضایی، عکاس: مریم رحمانی، ساخت تیزر: علی‌رضا قیدیان، طراح پوستر و بروشور: سجاد داغستانی.

نگار امیری

انتهای خبر/

یک نظر