برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (ص) در «صباح جدید» شبکه العالم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۰

برگزاری جشن میلاد رسول اکرم (ص) در «صباح جدید» شبکه العالم

جشن عطوفت و صداقت در ویژه برنامه «صباح جدید» همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و ميلاد امام جعفر صادق(ع) برای مخاطبان عرب زبان، از شبکه العالم پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، محمد فهمی تهیه کننده «صباح جدید» خبر داد: با قرار گرفتن در هفته وحدت و روز میلاد رسول اکرم (ص)، ویژه برنامه ای به همین مناسبت تقدیم بینندگان خواهد شد.

فهمی در این باره گفت: وفاق و همدلی شیعیان و اهل تسنن، همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است. در همین رابطه با حضور مهمانان ویژه شیعه و اهل سنت از جمله شیخ خلیل افرا، عضو شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت، رئیس هیئت امنای اهل سنت استان بوشهر و امام جمعه موقت اهل سنت کنگان و سید محمد جواد میری، مسئول کاروان حجاج به تبیین مکارم اخلاق پیامبر(ص) و تاکید بر اخلاق در زندگی فردی و اجتماعی و دوری از بدخلقی و همچنین نقش امام صادق(ع) در گسترش فرهنگ اسلامی خواهیم پرداخت.

وی افزود: همراه شدن با گزارشگر برنامه از حرم رضوی و حال و هوای زائران ،مولودی خوانی و شعرخوانی شاعرانی از سوریه و عراق از آیتم های دیگر این برنامه ترکیبی و زنده خواهد بود.

«صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای سوسن الرجب، دوم آبان ساعت ۹ به مدت ۹۰ دقیقه به طور زنده از شبکه العالم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است