خواهری در برزخ تصمیم‌گیری/ برگزاری جشنواره بسیار امیدوارکننده بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱
شادی کرم‌ رودی در گفتگو با صبا:

خواهری در برزخ تصمیم‌گیری/ برگزاری جشنواره بسیار امیدوارکننده بود

کارگردان فیلم کوتاه «هرزگاهی همیشه» بیان کرد برای از بین بردن فاصله کارگردان با بازیگر خودم نقش اصلی را بازی کردم.

شادی کرم‌ رودی کارگردان فیلم کوتاه «هرزگاهی همیشه» که در بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره شرکت در این جشنواره گفت: به نظرم جشنواره فیلم کوتاه تهران جایی برای تجربه کردن و یاد گرفتن است و من هم به همین دلیل در این جشنواره شرکت کرده‌ام.

او ادامه داد: من همیشه علاقه داشتم فیلم بسازم و به این علت چندین سال است که در کلاس‌های مختلف کارگردانی شرکت می‌کنم. در این بین موضوع فیلم کوتاه «هرزگاهی همیشه» ذهن مرا به خود مشغول کرده بود که در نهایت این موضوع تبدیل به فیلم کوتاه شد.

کرم رودی درباره ایفای نقش خود به عنوان شخصیت اول این فیلم توضیح داد: از ابتدای شکل گیری ایده، در نظر داشتم خودم نقش اصلی این فیلم را بازی کنم، علاوه بر این من برای از بین بردن فاصله کارگردان و بازیگر این کار را انجام دادم تا به آنچه که می‌خواستم بیشتر نزدیک شوم.

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» در ادامه گفت: من در این جشنواره بعضی از کارها را تماشا کردم که به نظرم کارهای جذاب و جالبی بودند از جمله این کارها می‌توانم به فیلم‌های «منطقه»، «باغ وحش»، «شعبده باز» و «زوزه» اشاره کنم.

او درباره نحوه برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزاری این جشنواره نسبت به سال‌های قبل متفاوت‌تر بوده است ولی با این حال به عقیده من برگزاری جشنواره در چنین شرایطی کاری بسیار امیدوارکننده بود.

این سینماگر با توجه به اینکه فیلمش در بخش آنلاین شرکت دارد، خاطرنشان کرد: بخش فیلم‌های جشنواره به صورت آنلاین ایده بسیار خوبی بود، چرا که ظرفیت سالن‌ها برای اکران حضوری با محدودیت‌هایی همراه بود، اکران آنلاین به دیده شدن آثار کمک‌ فراوانی کرد.

کرم رودی در بخش پایانی صحبت‌هایش بیان کرد: اسکار کوالیفای شدن این جشنواره اتفاق خیلی خوبی بود که در جشنواره امسال اتفاق افتاد و این امر باید باعث شود تا مسئولان جشنواره برای حفظ و ارتقای کیفی جشنواره بکوشند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است ترنج با دانستن رازی درباره‌ خواهر دبیرستانی‌اش، در برزخ تصمیم‌گیری قرار می‌گیرد و …

عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: شادی کرم‌رودی، بازیگران: شادی کرم‌رودی، پانیذ اسماعیلی، بهاره ارجمندی، یاس فرخنده و با حضور پونه پارسایی، مدیر فیلم‌برداری: حامد حسینی سنگری، تدوین‌گر: پویان شعله‌ور، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: شروینه دیدنده، طراح صحنه و لباس: سیامک کاری‌نژاد، صدابردار: امیر عاشق حسینی، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، آهنگساز: ادیب قربانی، طراح چهره‌پردازی: نجمه لشگری، منشی صحنه: نرگس محبی‌آشتیانی، عکاس: شاهین دانشفر، مدیر تولید: سمیرا قربان‌نژاد، جانشین تولید: احمد ودادی، مدیر تدارکات: علی درودیان، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس، جلوه‌های ویژه: امیر مهران، استوری برد: آرمین رنگانی، طراح عنوان و پوستر: طاها ذاکر، تهیه‌کننده: آرین وزیردفتری، پخش: کمپانی ضلع ششم.

رضا باقری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است