نقش مصطفی چالش برانگیز بود/ کاراکتری کوتاه اما درونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۹
مجید نوروزی در گفتگو با صبا:

نقش مصطفی چالش برانگیز بود/ کاراکتری کوتاه اما درونی

مجید نوروزی بازیگر فیلم کوتاه «اتاق عقد» نقش مصطفی را یک کاراکتر درونی دانست.

مجید نوروزی بازیگر فیلم کوتاه «اتاق عقد» که در بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور دارد در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره شخصیت مصطفی در این اثر گفت: زمانی که فیلمنامه را خواندم کاراکتر مصطفی را خیلی دوست داشتم و برایم خیلی چالش برانگیز بود؛ اینکه قرار بود خیلی کوتاه و کم بازی داشته باشم.

بازیگر سریال «زیر پای مادر» ادامه داد: در این اثر  با توجه به قسمت‌هایی که در رویا و یا بهتر است بگویم مرور خاطرات بازیگر مقابل که نقش همسر این شخصیت را بازی می‌کند، داشتم برای بازی دست من را باز می‌گذاشت.

نوروزی با اشاره به فاصله زیاد شخصیت مصطفی در فیلم کوتاه «اتاق عقد» با شخصیت رسول در سریال «گاندو» مطرح کرد: شباهتی بین این دو کاراکتر وجود ندارد آنها دو خط فکری متفاوت هستند رسول «گاندو» یک مامور امنیتی است در حالی که ما در این اثر چنین چیزی را نمی‌بینیم.

او در پایان عنوان کرد: شاید به دلیل اینکه مخاطب در هر دو اثر شخصیتی فنی و مسلط به فناوری را می‌بیند ذهنیت مشابهی نسبت به این اثر و «گاندو» پیدا کند ولی در اصل سعی کردم در بازی کاملا متفاوت باشم. در فیلم کوتاه «اتاق عقد» شما یک کاراکتر درونی را می‌بینید ولی رسول یک کاراکتر با هیجان بیرونی بیشتر است.

فیلم کوتاه «اتاق عقد» به کارگردانی حسن حبیب‌زاده با مدت زمان ۱۸ دقیقه اثری داستانی در بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران رقابت می کند.

عکس از سمیرا اسدیان است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است