رقابت نهایی ۱۵۰ نوازنده در هشتمین جشنواره تکنوازان دف | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۳

رقابت نهایی ۱۵۰ نوازنده در هشتمین جشنواره تکنوازان دف

150 نوازنده در هشتمین جشنواره تکنوازان ذف رقابت می‌کنند و آیین اختتامیه این جشنواره دوم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مهدی غلامی دبیر هشتمین جشنواره تک نوازان دف از راهیابی ۱۵۰ نوازنده دف، در سه رده سنی الف (۷ تا ۱۲ سال)، ب (۱۳ تا ۱۹ سال) و ج (۲۰ سال به بالا) به مرحله نهایی این رویداد موسیقایی خبر داد.

غلامی با اعلام این خبر گفت: فراخوان هشتمین جشنواره تک نوازان دف از ششم تیرماه سال جاری منتشر شد و در مرحله نخست برگزاری این جشنواره، ۴۸۳ هنرمند دف نواز از ۵۴ شهر و ۸ کشور شرکت کردند که با بررسی آثار ارسالی بر اساس معیارهای تعریف شده، ۱۵۰ اثر، واجد شرایط حضور برای بخش نهایی جشنواره انتخاب شدند.

دبیر هشتمین جشنواره تک نوازان دف در پایان بیان کرد: بخش رقابت نهایی این جشنواره روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ مهر و ۱ آبان با داوری استادان موسیقی کشور، فربد یداللهی، رضا دربندی، نبیل یوسف شریداوی و زانیار حسامی در سالن مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

آیین اختتامیه جشنواره تکنوازان دف و معرفی برگزیدگان نهایی این جشنواره، دوم آبان ماه سال جاری، همزمان با میلاد پیامبر (ص)، با حضور بزرگان موسیقی کردستان و استادان و نوازندگان ساز دف ایران از ساعت ۱۵ و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی این فرهنگسرا برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است