مدیرعامل موزه ملی انقلاب به برج آزادی رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲

مدیرعامل موزه ملی انقلاب به برج آزادی رفت

علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نمایشگاه دفاع مقدس که در برج آزادی برگزار شده است، بازدید کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی برج آزادی، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه جانشین موزه و جمعی از مدیران و معاونان این مجموعه، از نمایشگاه دفاع مقدس که در برج آزادی برگزار شده است، بازدید کرد.

جعفری پس از  بازدید از بخش های مختلف برج آزادی از جمله بزرگترین موزه عکاسی، موزه شهاب سنگ، نمایشگاه های مختلف هنری، سالن ها و امکانات فرهنگی و هنری و به ویژه بخش نمایشگاه عکس و نقاشی دفاع مقدس تأکید کرد: نمایشگاه عکس «خنده بر آتش» نقطه قوت نمایشگاه دفاع مقدس در برج آزادی است.

در این بازدید، مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن مشاهده آثار هنرمندان در نمایشگاه عکس «خنده بر آتش» که برگرفته از آثار عکاسی جنگ‌ و دفاع مقدس هنرمندان پیشکسوت است، گفت: نمایشگاه دفاع مقدس و به ویژه نمایشگاه عکس «خنده بر آتش» با بهره‌گیری از آثار فاخر مربوط به دفاع مقدس به خوبی توانسته، نقش خود را در نگهداشتن یاد آن دوران و انتقال تجربیات به نسل آینده، به خوبی ایفا کند. در حقیقت برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها منجر به ارتباط بیشتر نسل جوان با دفاع مقدس و تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین آنها می‌شود.

جعفری در پایان استفاده از امکانات و فناوری‌های جدید را یکی از ارکان لازم برای برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در عصر ارتباطات و نقش موثر فناوری در زندگی امروز، این انتظار می‌رود که برای برگزاری نمایشگاه‌ دفاع مقدس از امکانات و فناوری‌های جدید بهره گرفته شود.

در بازدید مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نمایشگاه دفاع مقدس در مجموعه برج آزادی، با امضای تابلوی ۶۰ متری نقاشی دفاع مقدس به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت ادای احترام کرد.

در این دیدار طی یک نشست  صمیمی سید عباس عظیمی رییس موزه ضمن خیر مقدم و توضیحات مبسوط درباره تاریخچه و امکانات برج آزادی اظهار امیدواری کرد که این دیدار منجر به تعاملات فرهنگی، هنری و برپایی مراسم  مناسبتی بین موزه برج آزادی و موزه دفاع مقدس خواهد شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است