فراخوان نمایشنامه‌خوانی در تماشاخانه جوانمرد ویژه آبان و آذر ۱۴۰۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳

فراخوان نمایشنامه‌خوانی در تماشاخانه جوانمرد ویژه آبان و آذر ۱۴۰۰

به منظور حمایت از تولیدات هنری فراخوان نمایشنامه‌خوانی در تماشاخانه عباس جوانمرد منتشر شد.

به گزارش صبا به گزارش از روابط عمومی خانه تئاتر، به منظور حمایت از تولیدات هنری، خانه تئاتر اقدام به برپایی جلسات نمایشنامه‌خوانی برای اعضای خود در تماشاخانه استاد عباس جوانمرد واقع در عمارت‌ خانه تئاتر کرده است.

به همین منظور از تمام متقاضیان تقاضا می‌شود فرم تکمیل شده درخواست خود را حداکثر تا ۱۵ آبان به روابط عمومی خانه تئاتر ارایه دهند.

معیارهای اجرا در این تماشاخانه 

– جلسات نمایشنامه‌خوانی در ماه‌های آبان و آذر برپا خواهد شد و هر گروه در سه شب متوالی در تماشاخانه جوانمرد اجرا خواهند داشت.
– به منظور حمایت از گروه‌های نمایشی تمام مبلغ بلیت‌ فروشی اجراها به گروه تعلق خواهد گرفت و تماشاخانه از بلیت فروشی نمایشنامه‌خوانی‌ها سهمی نخواهد داشت.
– به گروه‌های پذیرفته شده مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال به عنوان کمک هزینه به هر اجرا پرداخت خواهد‌ شد.

ضوابط و شرایط ثبت نام

– همه تقاضاهای رسیده به روابط عمومی خانه تئاتر مورد بررسی هیات انتخاب خانه تئاتر قرار می‌گیرد اما تکمیل و ارسال فرم درخواست به معنای پذیرش پیشنهاد و دادن نوبت به درخواست کننده نخواهد بود.
– متقاضیان شرکت در این رویداد هنری باید از اعضای خانه تئاتر باشند.
– تعیین روز و زمان برپایی جلسات بر عهده خانه تئاتر خواهد بود.
– ضروری است متقاضیان به مختصات نمایشنامه‌خوانی آگاه بوده و از اجراخوانی و به کار بردن عناصری که اثر را از قالب نمایشنامه‌خوانی خارج می‌کند، پرهیز کنند.
– متقاضیان باید تا ۱۵ آبان ماه فرم تکمیل شده درخواست خود را به همراه یک نسخه از نمایشنامه به صورت حضوری به روابط عمومی خانه تئاتر به آدرس خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات الهی، خیابان سمیه، پلاک ۲۶۰ عمارت خانه تئاتر ارایه دهند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است