مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، امروز 27 مهرماه آیین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌مقدم قائم‌مقام رییس سازمان در این اداره کل برگزار شد.

در این نشست که مدیران اداره کل روابط عمومی هم حضور داشتند، محمدحسین رنجبران با ارایه گزارش اجمالی درباره عملکرد بیش از 4 سال و یک ماهه خود در سمت مدیر کلی روابط عمومی، از همکاران خود در این مجموعه قدردانی و برای حسین قرایی در این سمت آرزوی توفیق کرد.

او انتخاب خود به این سمت را محصول جوان‌گرایی در رسانه ملی و اعتماد به این نیروها خواند و با توصیف مسوولیت در رسانه ملی به «دو امدادی»، ابراز امیدواری کرد قرایی برنامه‌های بلندمدت را به نحو شایسته اجرایی کند.

حسین قرایی مدیرکل جدید روابط عمومی رسانه ملی هم در این نشست با قدردانی از رنجبران در دوران تصدی این سمت ابراز امیدواری کرد طرح «تاریخ شفاهی» سازمان صداوسیما به بهترین شکل به سرانجام برسد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی مقدم، قائم‌مقام رییس رسانه ملی هم در این مراسم با تاکید بر جایگاه حساس روابط عمومی رسانه ملی، از رنجبران به عنوان شخصیتی اثرگذار یاد کرد که در دوران «حساس و سرنوشت‌ساز سازمان» قبول مسوولیت کرد و «دلسوزانه و مسوولانه» به خوبی از عهده امور محوله برآمد.

بیشتر بخوانید:

حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما شد

انتهای پیام/