ویدیوآرت‌هایی از دغدغه هنرمندان جوان ایرانی به گالری ماه مهر می آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۱

ویدیوآرت‌هایی از دغدغه هنرمندان جوان ایرانی به گالری ماه مهر می آید

نمایشگاه گروهی ویدیوآرت «آپگرید» از 22 تا 25 شهریورماه در گالری ماه مهر برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، نمایشگاه گروهی ویدیوآرت «آپگرید» در گالری ماه مهر برگزار می‌شود.

«آپگرید» پروژه‌ای از شهرام انتخابی است که با حمایت موسسه ماه‌مهر و فکتوری تی‌تی شکل گرفته و آناهیتا آقاطاهر، رجا بهروش، ندا تبریزی، ساناز خداداد، نازنین زادمهر، اشکان شکری، نگار عالمزاده گرجی و پدیده فرزان، هنرمندان شرکت‌کننده در آن هستند.

شهرام انتخابی در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آورده است: «آپ‌گرید» پروژه‌ای است که آغازش با مروری بر تاریخ ویدیو و جدیدترین تحولات هنر معاصر، در سطح بین‌المللی همراه بوده است. شکل‌گیری گروه‌های پژوهشی/ کیوریتوری و طی مراحل پیش‌تولید ویدیوآرت، برای نمایشگاهی متکی ‌به ‌انسجام و پیوستگی و حفظ هماهنگی ایده‌های هنرمندان؛ مسیری بود که در موسسه ماه‌ مهر طی شده است. این آثار در یک استودیوی فیلم‌برداری و همچنین در مناطق مختلف شهر تولید شده و درنهایت، آثار منتخب به نمایش گذارده می‌شود. هدف از برگزاری رویداد «آپگرید» نمایش دغدغه‌ها و مشغولیات ذهنی هنرمندان جوان ایرانی است که می‌توان آن را یک عکس فوری از آن‌چه در حال وقوع است، دانست. آثار این هنرمندان، از یک‌طرف به جنبه‌های هویتی می‌پردازد و از طرفی دیگر، تقابل با موضوعات معاصر را نشان می‌دهد.

همچنین جلسه نشست و گفتگو درباره این نمایشگاه با حضور شهرام انتخابی، بهنام کامرانی و شهاب میرزاییان روز یکشنبه ۲۴ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در گالری ماه مهر برگزار می‌شود.

نمایشگاه ویدیوآرت «آپگرید» ۲۲ تا ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در گالری ماه مهر به نشانی خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، پلاک ۷ برپا است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است