دعوت کانون پرورش فکری برای شرکت در پروژه «نسل بعدی اسیتژ» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۵

دعوت کانون پرورش فکری برای شرکت در پروژه «نسل بعدی اسیتژ»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی برای شرکت در پروژه «نسل بعدی اسیتژ» که در سال 2022 در کشور سوئد برگزار می‌شود، دعوت کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پروررش فکری کودکان و نوجوانان، پروژه «نسل بعدی اسیتژ» در سال ۲۰۲۲ با هدف حمایت از تبادل‌های هنری، فرهنگی و همکاری‌های بین‌المللی میان کشورها از سوی سازمان بین‌المللی تئاتر برای کودکان و نوجوانان (استیژ) در کشور سوئد برگزار می‌شود.

«نسل بعدی اسیتژ» با هدف حمایت از تبادل‌های هنری و فرهنگی و همکاری‌های بین‌المللی میان کشورها طراحی شده و ۱۶ هنرمند و علاقه‌مند هنرهای نمایشی از بین تمامی متقاضیان از سراسر جهان، برای شرکت در این رویداد انتخاب خواهند شد

«استیژ ایران» با اعلام این فراخوان از همه فعالان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی که سن آن‌ها در نهایت ۳۶ سال است و به زبان انگلیسی مسلط هستند دعوت کرده با پرکردن فرم تعیین شده، مدارک، مشخصات و سابقه کاری خود را در این حوزه به این دفتر در ایران ارسال کنند.

برنامه‌ریزی برای برگزاری این رویداد در سال ۱۴۰۰ انجام شده بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به سال ۱۴۰۱ خورشیدی یا ۲۰۲۲ میلادی موکول شد و برگزارکنندگان آن از همه علاقه‌مندان درخواست کردند بار دیگر مدارک خود را برای دفاتر ملی کشور خود ارسال کنند.

این رویداد یکی از مهمترین مکان‌ها برای ملاقات هنرمندان واجراهای حرفه‌ای نمایش در سوئد است و در آن ۱۶ نفر از هنرمندان، منتقدان، تهیه‌کنندگان، محققان و… از سراسر جهان انتخاب خواهند شد تا در کنار هم به تبادل تجربه‌ و بحث درباره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان بپردازند.

موضوع پروژه نسل بعدی ۲۰۲۲ «مکان سازی» اعلام و توضیح داده شده که این عنوان یک رویکرد چند وجهی برای برنامه‌ریزی، طراحی و مدیریت فضاهای عمومی است و مکان‌سازی از دارایی‌ها و پتانسیل‌های یک جامعه محلی استفاده می‌کند و هدف آن ایجاد فضاهای عمومی است که سلامت، شادی و رفاه مردم را ارتقا می‌بخشد.

این رویداد در عین حال از بخش‌هایی مانند اجرا برای کودکان و نوجوانان، بحث‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی، مجموعه‌ای از کارگاه‌ها و «اشتراک گذاری» در گروه شرکت‌کنندگان نسل بعدی، ارتباط با تمرین‌کنندگان تئاتر از سوئد و جامعه جهانی اسیتژ و ملاقات با شبکه نسل بعدی اسیتژ تشکیل شده است.

دوسالانه Bibu همچنین برای شرکت‌کنندگان انتخاب شده، امکان اقامت در هنگام برگزاری رویداد، هزینه ثبت‌نام‌ها، بلیت‌های تئاتر، سمینارها و دسترسی به کارگاه‌ها، هزینه تغذیه و… را فراهم می‌کند.

پروژه نسل بعدی به عنوان یک برنامه جامع همچنین از آثار هنرمندان معلول نیز استقبال می‌کند.

استیژ ایران -که نمایندگی آن در ایران بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است- از علاقه‌مندان خواسته است فرم منتشر شده در سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir و مدارک خود را تا روز ۵ آبان ۱۴۰۰ به نشانی ایمیل assitej.intl@gmail ارسال کنند.

همچنین شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۱۵۵۴۵ داخلی ۴۰۵ برای کسب اطلاعات بیشتر در روزهای کاری و ساعت‌های اداری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

زمان اعلام اسامی متقاضیان پذیرفته شده روز ۴ آذر ۱۴۰۰ و زمان برگزاری رویداد، ۲۷ اردیبهشت تا ۱ خرداد سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است