«بلامانع» به دنبال رفع موانع تولید است/ هدف ما حفظ اعتماد مردم است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷

«بلامانع» به دنبال رفع موانع تولید است/ هدف ما حفظ اعتماد مردم است

عصمت باپیران یکی از تهیه‌کنندگان برنامه «بلامانع» درباره این برنامه رادیویی توضیح داد.

عصمت باپیران یکی از تهیه‌کنندگان برنامه رادیویی «بلامانع» که در کنار مجتبی امیری یک هفته در میان تهیه این برنامه را برعهده دارد و یکشنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۸:۲۵ آنتن رادیو جوان در اختیار «بلامانع» است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره این برنامه گفت: این برنامه مانند نامی که دارد در هدف برداشتن موانع حرکت می‌کند و بر اساس شعار سال در پی رفع موانع از میان راه تولید و تولیدکنندگان است.

او ادامه داد: ساختار برنامه به این شکل است که ما از مردم می‌خواهیم مشکلات و موانع بر سر کار خود را با ما درمیان بگذارند و درنهایت این افراد یا به صورت تلفنی و برخط در برنامه حاضر می‌شوند و یا فایل صوتی که برای ما ارسال کردند در برنامه پخش می‌شود، پس از بیان مشکلات و موانع، ما از طریق نهادها و سازمان‌های مرتبط با مشکلات آن فرد، پرونده وی را پیگیری می‌کنیم و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که در برنامه پاسخگوی افراد باشند و یا از آن‌ها قول همکاری و مشارکت می‌گیریم.

باپیران با اشاره به اینکه بعضی مشکلات را در یک برنامه نمی‌توان به سرانجام رساند، بیان کرد: برخی از معضلات و موانعی که در برنامه عنوان می‌شود و ما پیگیر آن از طریق نهاد و سازمان مرتبط می‌شویم در یک برنامه گنجانده نمی‌شود و باید حتما چند برنامه را به آن اختصاص دهیم.

او ادامه داد: خداراشکر در این تقریبا چهار ماهی که برنامه آنتن را در اختیار دارد، بازخوردهای خوبی از مردم دریافت کردیم و اعتماد خوبی بین ما و مردم ایجاد شده است به اندازه‌ای که افرادی که مشکلات خود را به ما گفته‌اند خبر حل شدن و رفع مشکل خود را نیز با ما در میان می‌گذارند. من انتظار بازخوردهای مثبت در این زمان کوتاه را نداشتم ولی انگار پیگیری‌های ما نتیجه‌بخش بوده‌اند.

تهیه‌کننده «بلامانع» درباره هدف این برنامه توضیح داد: ما در گروه جامعه رادیو جوان درحال فعالیت هستیم و به صورت اختصاصی به مسایل اجتماعی و جامعه می‌پردازیم. هدف ما برای تولید این برنامه برداشتن مانع‌ها از میان راه مردم و باز کردن گره‌ای از مشکلات آن‌ها است؛ مشکلات کوچکی که شاید چند سال است افراد پیگیر رفع آن هستند و حل نشده‌اند و ما سعی می‌کنیم در این برنامه به آن‌ها بپردازیم و مسئول مربوطه را در برنامه دعوت و این معضلات را با آن‌ها مطرح می‌کنیم تا هرچه زودتر این مشکلات حل شوند. تمام تلاش ما این است اعتمادی که مردم به کرده‌اند را بی‌جواب نگذاریم و آن را حفظ کنیم.

او در پایان عنوان کرد: هماهنگی‌های برنامه برعهده حمیده قادری است و در هفته‌ای که تهیه‌کنندگی آن برعهده من است راضیه هاشمی گویندگی «بلامانع» را برعهده دارد و در هفته مقابل صادق علیخانی گوینده برنامه است.

فاطمه شوقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است