امشب به یاد مهرداد ذوالنور شمع روشن می‌کنیم/ او «مِهر» داد و رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۹

امشب به یاد مهرداد ذوالنور شمع روشن می‌کنیم/ او «مِهر» داد و رفت

مراسم تشییع پیکر مهرداد ذوالنور صبح امروز 25 مهرماه در قطعه هنرمندان برگزار شد و ساعت 19 امشب قرار است جمعی از دوست‌داران او در فضای بیررونی خانه هنرمندان به یاد آن مرحوم شمع روشن کنند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، پیکر مهرداد ذوالنور طراح گرافیک و عکاس که چهارشنبه ۲۱ مهرماه دار فانی را وداع گفت، صبح امروز یکشنبه ۲۵ مهرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور جمع محدودی از دوستان و خانواده این هنرمند مفید برگزار شد و در طی این مراسم سیف‌الله صمدیان عکاس و مستندساز، بهرام کلهرنیا طراح گرافیک چند جمله‌ای درباره مهرداد ذوالنور برای حاضران در مراسم سخنرانی کردند و به ذکر خاطراتی از او پرداختند.

سید جلال‌الدین کزازی، الهه خادمیان، مهدی قاسمی، روشن نوروزی، سهیل صمدیان، مریم ملک، نغمه مقصودلو، یلدا معیری، زهرا راد و حمید باباوند ازجمله حاضران در این مراسم بودند.

همچنین در این مراسم ۲ پوستر با طراحی رضا عابدینی طراح گرافیک با عکس مهرداد ذوالنور به چشم می‌خورد که به یاد این هنرمند فقید و با الهام از نام او روی یکی از آن‌ها نوشته بود: «او مهر داد و رفت…»

همچنین قرار است امشب ۲۵ مهر ماه ساعت ۱۹ جمعی از دوستاداران آن مرحوم در فضای بیرونی خانه هنرمندان ایران به یاد مهرداد ذوالنور که زمانی مدیریت گالری‌های خانه هنرمندان را برعهده داشت شمعی روشن کنند.

طراح پوستر: رضا عابدینی

عکاس: یگانه امینی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است