شورای عالی معلولان در رادیو تهران تشکیل می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳

شورای عالی معلولان در رادیو تهران تشکیل می‌شود

گروه برنامه‌ساز «شش نقطه» رادیو تهران با همکاری معاونت صدای صدا و سیما، شورای عالی معلولان در رادیو را راه اندازی می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، علیرضا مبینی، مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران در روز جهانی عصای سفید از تشکیل شورای عالی معلولان در رادیو خبر داد و گفت: برنامه «شش نقطه» که امسال وارد هفتمین سال تولید خود شده است با رویکرد توجه به قشر دوست داشتنی و پر تلاش نابینا و کم بینای کشور تولید می شود. توجه به مطالبات و همچنین بازتاب موفقیت های این قشر ویژه و پیگیری درخواست های آن ها از نهادهای مختلف جزو ماموریت های این برنامه در شبکه رادیویی تهران است.

او افزود: با تلاش تیم برنامه ساز «شش نقطه» که تمامی این عزیزان از نابینایان هستند و همکاری معاونت صدای رسانه ملی، به زودی شورای عالی معلولان در معاونت صدا تشکیل خواهد شد.

مدیر گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران با بیان توضیحات بیشتر عنوان کرد: راهبری این شورا بر عهده حمیدرضا صحراگرد مدیر شبکه رادیویی تهران و بنده است. وظیفه این شورا طراحی موضوعاتی حول محور معلولان و سبک زندگی آن هاست.

مبینی در پایان بیان کرد: هر یک از شبکه های رادیویی موظف هستند با توجه به رسالت و رویکردهای شبکه شان نسبت به برنامه سازی ویژه معلولان اقدام کنند، تا برنامه هایی متناسب با دغدغه ها و نیازهای معلولان تهیه و پخش شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است