ساخت تله‌تئاتر «اتفاق همانطور که نوشته می‌شود می‌افتد» به یاد لوون هفتوان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۱

ساخت تله‌تئاتر «اتفاق همانطور که نوشته می‌شود می‌افتد» به یاد لوون هفتوان

تله تئاتر «اتفاق همانطور که نوشته می شود می‌افتد» زیر نظر هومن بنائی مراحل پیش تولید را پشت سرگذاشت.

به گزارش صبا، نمایش «اتفاق همانطور که نوشته می شود می‌افتد» زیر نظر هومن بنائی و با حضور هنرجویان کارگاه بازیگری و گریم کارگاه «مشق هنر» مراحل پیش تولید را پشت سرگذاشت.

سید مهران قریشی کارگردان تلویزیونی این اثر نمایشی است و کارگاه گروه «مشق هنر» با هدف ایجاد انگیزه و رشد هنرجویان این کارگاه هزینه های تولید این تله تئاتر را تامین کرده است.

این اثر که شامل هفت مونولوگ از مجموعه کتاب «تک گویی های مرگ» و «تک گویی های عشق» به قلم زهره یحیایی انتخاب شده است. به صورت تله تئاتر جلوی دوربین رفته است.

محسن طالبی‌زاده، فاطمه صالحی، ملیکا فرزان، نوید فهیمی، سمیرا محمودی، مریم حقانی و محبوبه علیا بازیگران این تله تئاتر هستند.

هومن بنائی در همین زمینه گفت: این اثر که در طول تمرین های کلاسی روند تکمیلی را طی کرده و با هدف ایجاد انگیزه در هنرجویان این کارگاه «تربیت حس و ماندن در لحظه» شکل گرفته است. قطعا در تولید این مجموعه تلاش کردیم تا نگاهی متفاوت را دنبال کنیم. این مجموعه تله تئاتر را با احترام به روح دوست عزیز و هنرمند گرانقدر لوون هفتوان تقدیم می کنم و اصلا برای همین نام این مجموعه مونولوگ را «اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد» انتخاب کردم. امیدوارم این مجموعه که شامل هفت تک گویی که به صورت تله تئاتر ضبط شده است با استقبال مخاطبان روبرو شود و زهره یحیایی نیز مجموعه مونولوگ های او شامل دو کتاب توسط انتشارات آماره به چاپ رسیده است.

او در پایان بیان کرد: من با هدف حمایت از نویسنده ایرانی و علاقه به قلم این هنرمند برای فعالیت کلاسی شاگردانم از بین دو مجموعه کتاب «تک گویی های مرگ» و «تک گویی های عشق» هفت مونولوگ را که جستجویی برای یافتن معنای زندگی در دنیای جدید است انتخاب کردم. برشی از زندگی انسانی که از وضعیت موجود خود ناراضی است و چشم انداز آینده را تیره و تار و امیدهای خویش را برباد رفته می بیند و …این هفت مونولوگ شرحی بر زندگی و دل مشغولی‌های افرادی است که ما آن ها را می شناسیم اما تا به حال به اصل ماجرای زندگی آن ها دقت نکرده ایم.

از عوامل اصلی این تله تئاتر می توان به تهیه کننده: گروه هنری مشق هنر، کارگردان: هومن بنائی، نویسنده: زهره یحیایی، کارگردان تلویزیونی: سید مهران قریشی، دستیار کارگردان: مهدی رزوان، دستیار برنامه‌ریز و مشاور: الناز قراربخش، مدیر فیلم برداری: امیر خدامی، دستیاران فیلم‌بردار: امیرحسین نوری، صدابردار: امیر ماندگاریان، طراح گریم: رضا عربی، دستیاران گریم: الناز قراربخش، هما رضی، کیمیا چنگایی، شادی عثمان پور، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی، دستیاران صحنه: سارا کمایستانی، محمد پارسا کیّال، علی ندیمی سیار، تدوین: مجید سعدآبادی، عکاس: گیتی تهامی‌، آرمیتا میمند کرمانی، محمد مهدی نقوی و روابط عمومی: مریم رودبارانی اشاره کرد.

تله تئاتر «اتفاق همانطور که نوشته می شود می افتد» تا اول آبان ماه مراحل فنی خود را به پایان می رساند و برای پخش آماده می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است