یک ایرانی داور چهاردهمین جشنواره جیپور هندوستان شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳

یک ایرانی داور چهاردهمین جشنواره جیپور هندوستان شد

حسن نجم‌آبادی فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از داوران چهاردهمین جشنواره بین‌المللی جیپور هندوستان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش صبا، حسن نجم‌آبادی نویسنده و فیلمساز ایرانی به عنوان یکی از داوران اصلی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی جیپور هندوستان انتخاب شد.

حسن نجم‌آبادی نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه است که در کارنامه حرفه‌ای خود ساخت فیلم‌های «صلح»، «سیم مس»، «مورچه»، «۷۷ سال تنهایی»، «فصل قرمز»، «بسوی رنگین کمان»، «فصل سفید» و «آپارات» را دارد و در عرصه بین‌المللی حضور چشمگیری داشته و توانسته است جوایزی کسب کند.

وی همچنین در سال ۲۰۱۹ نیز داور چهاردهمین جشنواره جیپور هندوستان بود. حسن نجم آبادی پیش از این در سال ۲۰۲۰ عضو هیات انتخاب پانزدهمین جشنواره قبرس، چهاردهمین جشنواره Red Rock آمریکا، یازدهمین جشنواره Bridges یونان و در سال ۲۰۲۱ از داوران  هفتمین جشنواره Black Bird آمریکا نیز بوده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور که در ژانویه ۲۰۰۹ راه اندازی شده است هر ساله بیش از ۲۲۰۰ فیلم دریافتی دارد که در بخش‌های مختلف خود ۲۵۰ فیلم از سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد. هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای فیلمسازان جدید، تبادل دانش، اطلاعات، ایده‌ها و فرهنگ بین هندوستان و سایر کشورها در زمینه اخلاق اجتماعی و فرهنگی آن ها است. JIFF همچنین دوستی و همکاری بین مردم جهان را از طریق فیلم و مستند ارتقا می‌دهد.

در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی جیپور هندوستان، فیلم‌های کوتاه و بلند در حوزه‌های داستانی، مستند و انیمیشن مورد ارزیابی قرار گرفته است.

چهاردهمین جشنواره فیلم جیپور هندوستان ۷ تا ۱۱ ژانویه ۲۰۲۲ مصادف با ۱۷ تا ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ در شهر جیپور هندوستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است