«آستیگمات» برای شبکه نمایش خانگی ممیزی شد/ عرضه با درجه ۱۵+ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۹

«آستیگمات» برای شبکه نمایش خانگی ممیزی شد/ عرضه با درجه ۱۵+

فیلم سینمایی «آستیگمات» پس از عبور از دو مرحله ممیزی بالاخره به شبکه نمایش خانگی می آید.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «آستیگمات» ساخته مجیدرضا مصطفوی پس از تعطیلات دهه اول ماه محرم در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.

این فیلم که موضوعی اجتماعی دارد در دو مرحله برای ورود به شبکه نمایش خانگی دچار ممیزی شده و این اتفاق در حالی می افتد که فیلم پیش از این روی پرده سینماها رفته و مجوز نمایش داشته و حتی در جشنواره جهانی فیلم فجر هم رقابت کرده است.

این فیلم ابتدا قرار بود با درجه بندی مناسب برای بالای ۱۲ سال به شبکه نمایش خانگی بیاید ولی در تازه ترین ابلاغیه سازمان سینمایی اعلام شده که باید روی اقلام تبلیغاتی آن ۱۵+ ذکر شود.

به دلیل اعمال همین ممیزی ها توزیع این فیلم از قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به پس از دهه اول محرم موکول شده است.

«آستیگمات» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی به نویسندگی پیام کرمی و مجیدرضا مصطفوی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به مسایل بلوغ و نوجوانان می‌پردازد. این فیلم هنگام حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر نظرات مثبتی از منتقدان و مخاطبان دریافت کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: یه روده راست تو شکمش نیست، یادت رفته تو چشممون زل میزد دروغ میگفت. اون برگرده همه را عاصی میکنه…

محسن کیایی، مهتاب نصیرپور، هادی حجازی فر، حسین پاکدل، سیامک صفری، باران کوثری، نیکی کریمی، بهنوش بختیاری بازیگران فیلم هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است