رونمایی چاپ جدید «لندن – ۱۹۳۹» در نمایشگاه کتاب مسکو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷

رونمایی چاپ جدید «لندن – ۱۹۳۹» در نمایشگاه کتاب مسکو

چاپ دوم مجموعه شعر «لندن – 1939» برای نخستین‌بار در نمایشگاه کتاب مسکو عرضه شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، چاپ دوم مجموعه شعر دو زبانه فارسی – اوکراینی «لندن – ۱۹۳۹» در نمایشگاه کتاب مسکو برای نخستین‌ بار عرضه شد.

سی‌ودومین دوره نمایشگاه کتاب مسکو، ظهر روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه جاری آغاز شد و تا یکشنبه ۱۷ شهریورماه ادامه خواهد داشت. در این دوره از نمایشگاه کتاب مسکو که کشور بلارروس مهمان ویژه آن است و شارجه نیز در مقام پایتخت جهانی کتاب ۲۰۱۹ به‌ عنوان شهر مهمان در آن حضور دارد، علاوه بر حضور ناشران روسی، ۳۳ کشور دیگر نیز شرکت دارند.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب مسکو، با برپایی غرفه‌ای ۲۴ متر مربعی، نشر ایران را در این رویداد بین‌المللی صنعت نشر نمایندگی می‌کند.

از جمله کتاب‌های حاضر در دور سی‌ودوم نمایشگاه کتاب مسکو، کتاب «لندن – ۱۹۳۹»، «دفتر شعرهای آزاد» علیرضا بهرامی با ترجمه کاترین کریکونیوک است. این کتاب که سال ۲۰۱۸ چاپ نخست آن در جریان روزهای گفت‌وگوی فرهنگی ایران و اوکراین، در شهر کتاب فرشته تهران و با حضور چهره‌ها و شخصیت‌هایی از ایران و اوکراین رونمایی شده بود، در این دو کشور توزیع شده است.

انتشارات «آرادمان» به‌ عنوان ناشر ایرانی کتاب یادشده، از کاترین کریکونیوک، مترجم اوکراینی – فارسی که در ولز اقامت دارد، پیش‌تر رمان کلاسیک «خانواده کایداش» را نیز با ترجمه‌ فارسی منتشر کرده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است