نگارش فیلمنامه «حضرت اجل خان (بابا)خان» را به مراحل پایانی رسانده‌ام | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۷
سعید مطلبی در گفتگو با صبا:

نگارش فیلمنامه «حضرت اجل خان (بابا)خان» را به مراحل پایانی رسانده‌ام

سعید مطلبی اعلام کرد که هم‌اکنون در حال نگارش بخش‌های پایانی فیلمنامه سریال «حضرت اجل، خان (بابا) خان» است.

سعید مطلبی فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول نگارش فیلمنامه سریالی تاریخی با عنوان «حضرت اجل خان (بابا)خان» هستم. نگارش فیلمنامه این کار را چند ماهی است که آغاز کرده‌ام و تا دو ماه آینده نیز نگارش آن به پایان خواهد رسید.

وی افزود: این سریال داستانی تاریخی دارد و بین سال های ۱۲۹۸ الی ۱۳۲۰ می‌گذرد. در این مجموعه تحولاتی که در اواخر دوران احمد شاه و سلطنت پهلوی اول رخ می‌دهد مدنظر قرار می‌گیرد، البته قصه جدا از موضوعات سیاسی، دربرگیرنده موضوعات خانوادگی نیز است.

این فیلمنامه نویس تاکید کرد: برای نگارش این سریال تحقیقات تاریخی فراوانی انجام دادم و برهه زمانی مورد نظرم را به دقت مطالعه کردم تا داستان بتواند تمام زوایای مورد نظر را به خوبی پوشش دهد.

به گفته وی، کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را محمدمهدی عسگرپور بر عهده خواهد داشت.

این نویسنده متذکر شد: این سریال احتمالا تا دو ماه آینده جلوی دوربین خواهد رفت و در این فاصله کار دیگری آماده پخش ندارم.

وی در انتها درباره وضعیت سلامتی خود تصریح کرد: هم‌اکنون مشغول استراحت هستم تا با پایان دوره این بیماری (کرونا) بتوانم باز هم مشغول کار شوم.

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال «حضرت اجل خان (بابا)خان» پیش از این گفته بود که این سریال، اثری تاریخی در ژانر ملودرام است و وقایع آن از اواخر دوران قاجار آغاز می‌شود.

به گفته وی، در تلاش هستن این سریال را برای پخش در ماه رمضان آماده کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است