چطور می توانیم از گلد پس استفاده کنیم؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱

چطور می توانیم از گلد پس استفاده کنیم؟

بازی کلش آف کلنز یک بازی رایگان است که می توانید با کسب امتیازات و گذراندن مراحل بازی به سطوح بالاتری برسید و ویژگی های جدیدی از بازی را آزاد کنید.

به گزارش واحد بازرگانی صبا، عاشقان بازی های استراتژیک پلتفرم موبایل با نام بازی کلش آف کلنز به خوبی آشنایی دارند. البته حتی اگر از عاشقان این نوع بازی ها هم نبوده باشید، مطمعنا نام بازی کلش آف کلنز به گوشتان خورده است. اگر می خواهید با کلیات این بازی و استفاده از قابلیت گلد پس آن بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

معرفی بازی کلش آف کلنز

ابتدا و قبل از معرفی این بازی بهتر است با کمپانی سازنده آن آشنا شوید. کمپانی سازنده این بازی یکی از مشهور ترین سازندگان بازی پلتفرم موبایل است که در حال حاضر در صنعت گیم فعالیت می کند. شرکت “سوپر سل” Super Cell که اصالتا شرکتی فنلاندی است برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ شروع به فعالیت کرد و تا کنون هر ساله یک بازی را برای گیمر ها عرضه کرده است که این بازی ها هر کدام توانسته اند به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.

بازی کلش آف کلنز یک بازی چند نفره استراتژیک است که می توان گفت بسیار نیز اعتیاد آور است. این خاصیت اعتیاد آور بودن را نیز مدیون گیم پلی فوق العاده خود و علی الخصوص آنلاین بودن بازی است. در این بازی در ابتدای امر شما یک زمین در یک نقشه بزرگ در اختیار دارید و امکانات شما برای شروع بازی در حالت حداقلی خود است.

در این بازی باید با حمله کردن به گیمر های دیگر و جمع آوری امتیازات و عناصر مهم بازی، ساخت و ساز های مختلف انجام داده و اصطلاحا قبیله و زمین خود را گسترش داده و رو به پیشرفت ببرید. اگر به همین شکل ادامه دهید، با تقویت قوای هجومی و قوای تدافعی خود، می توانید این روند رو به جلو در کسب امتیازات و پیشرفت را هر چه بیشتر سرعت ببخشید.

گلد پس چیست و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

بازی کلش آف کلنز به طور کلی یک بازی رایگان است و می توانید با کسب امتیازات و گذراندن مراحل بازی به سطوح بالاتری برسید و ویژگی های جدیدی از بازی را آزاد کنید. اما اگر شما نیز وقت زیادی برای صرف در بازی ندارید و یا می خواهید در کمترین زمان ممکن به ویژگی های مهم و بی نظیر بازی دست پیدا کنید، می توانید از گلد پس (Gold Pass) استفاده کنید.

ویژگی گلد پس به شما امکان می دهد تا با خرید به اصطلاح این بلیط طلایی، بتوانید برخی از ویژگی های بازی را در چشم بر هم زدنی آزاد کنید. همان ویژگی هایی که در حالت عادی باید ساعت ها برای به دست آوردن آن ها به مبارزه می پرداختید و از قلعه خود در مقابل دشمنان در روز و شب دفاع می کردید.

مزایای استفاده از گلد پس چیست؟

استفاده از این ویژگی مزایای متعددی دارد که به برخی از آن ها در ادامه اشاره می کنیم:

  1. می توانید به سرعت به دوستان و هم گروهی هایتان و تنها با صرف یک جم (GEM) سرباز اهدا کنید
  2. با صرف زمان و منابع کمتر می توانید به ارتقا سربازان، قهرمانان و سازه های قبیله خود بپردازید
  3. می توانید کارایی سربازان را بالا برده و در صورت نیاز، سلامت آن ها را بهبود ببخشید

چگونه می توانیم از قابلیت گلد پس استفاده کنیم؟

کافی است به یکی از سایت های معتبر ارائه خدمات گلد پس بازی کلش آف کلنز مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید، سپس بعد از چند دقیقه گلد پس حساب شما فعال شده و می توانید از آن به راحتی استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت آسان جم است که یکی از قدیمی ترین سایت های ارائه دهنده این خدمات است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است