پیشنهاد تماشای ۴ تئاتر در روزهای پایانی هفته | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
صبا گزارش می‌دهد؛

پیشنهاد تماشای ۴ تئاتر در روزهای پایانی هفته

چهار نمایش در روزهای پایانی هفته روی صحنه می‌روند که می‌توانید برای تماشای آنها به سالن‌های تئاتر مراجعه کنید.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، نمایش‌های «خاک سفید»، «داستان باغ وحش»،«نمایش غلامرضا لبخندی» و «اتوبوسی به نام هوس» ازجمله آثار روی صحنه تماشاخانه‌های تئاتر در روزهای پایانی هفته هستند.

«خاک سفید» در پردیس شهرزاد 

نمایش «خاک سفید» نوشته محمود احدی نیا و تهیه کنندگی حمید علما و کارگردانی محمدرضا هلال زاده در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «۵ اسفند ۷۹، خاک سفید به صورت ناگهانی با بولدوزر ماموران نیروی انتظامی با خاک یکسان می‌شود. این نماش روایت دو ساعت قبل از تخریب محله‌ی غربت خاک‌ سفید است.»

نمایش «خاک سفید» از ۱۸ مهر تا ۳ آبان ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، تقاطع خیابان رازی روی صحنه است.

«داستان باغ وحش» در مجموعه تئاتر شهر 

نمایش «داستان باغ وحش» نوشته ادروارد آلبی، ترجمه الهام فقیه مسیبی و کارگردانی مهدی پاشایی در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «داستان باغ وحش، روایت رویارویی مردی ست از طبقه نسبتا مرفه با شخصی که زندگی‌اش بر روال معمول جامعه نیست. جدال سرخوشانه آنها به تراژدی می‌انجامد.»

«داستان باغ وحش» از ۱۸ مهر تا ۲۰ آبان ساعت ۱۹:۳۰ به مدت زمان ۵۵ دقیقه در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر به نشانی تقاطع خیابان انقلاب و ولی‌عصر (عج)، مجموعه فرهنگی و هنری تئاتر شهر روی صحنه است.

«غلامرضا لبخندی» در تماشاخانه ایرانشهر

همچنین شما می توانید این آخر هفته به تماشای نمایش «غلامرضا لبخندی» هم بنشینید. این تئاتر مضمونی جنایی دارد و می تواند شما را سرگرم کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «۲۴ سال پیش غلامرضا خوشرو معروف به خفاش شب شروع به قتل‌های زنجیره‌ای می‌کند.»

نمایش «غلامرضا لبخندی» از ۶ مهر تا ۱۴ آبان ساعت ۱۹ به مدت زمان ۷۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به نشانی خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، جنب خانه هنرمندان، تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است.

«اتوبوسی به نام هوس» در تماشاخانه استاد مشایخی

نمایش «اتوبوسی به نام هوس» نوشته تنسی ویلیامز ترجمه مرجان بخت مینو به کارگردانی مهدی اصغریان در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «بلانچ دبوآ که مشکلات زیادی را در زندگی متحمل شده است، پس از اخراج از مدرسه‌ای که در آن به تدریس مشغول بود، برای دیدار با خواهرش استلا به پیش وی و شوهر خواهرش استنلی کووالسکی می‌آید. استنلی که یک کارگر قمارباز است از بدو ورود بلانش سر ناسازگاری با وی دارد و از طریق یکی از دوستانش از گذشتهٔ بلانش باخبر می‌شود و …»

نمایش «اتوبوسی به نام هوس» از  ۱۸ مهر تا ۴ آبان ساعت ۱۷:۳۰ به مدت زمان ۹۰ دقیقه در تماشاخانه استاد مشایخی به نشانی خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهار راه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ روی صحنه است.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    113/860/980/500
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    20/697/483/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    2/879/984/500
  • مست عشق
    پیش فروش 1/283/785/000