چند خطی درباره «آرزو» کتاب جدید نیکلاس اسپارکس/ میراث ماندگارِ اولین عشق | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
با کتاب‌های روز جهان آشنا شوید؛

چند خطی درباره «آرزو» کتاب جدید نیکلاس اسپارکس/ میراث ماندگارِ اولین عشق

داستان رمان «آرزو» نوشته نیکلاس اسپارکس که این روزها در آمریکا در میان پرفروش ترین ها قرار دارد درباره میراث ماندگار اولین عشق است.

به گزارش خبرنگار ادبیات صبا، «آرزو» عنوان کتاب تازه نیکلاس اسپارکس رمان نویس و بشردوست ۵۵ ساله آمریکایی است که ۲۸ سپتامبر (۶ مهر) امسال منتشر شد.

اسپارکس نویسنده این رمان که اکنون اثرش در میان پرفروش ترین های آمریکا قرار دارد، تاکنون ۲۲ رمان و ۲ کتاب غیر داستانی منتشر کرده که همه آن آثار نیز در میان پرفروش ترین های نشریه نیویورک تایمز جای گرفته اند. از آثار نیکلاس اسپارکس بیش از ۱۱۵ میلیون نسخه در دنیا به فروش رفته و کتاب هایش به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده اند.

از مشهورترین کتاب های این نویسنده آمریکایی می توان به «طولانی ترین سواری» و «بازگشت» اشاره کرد.

داستان رمان «آرزو» که این روزها در آمریکا در میان پرفروش ترین ها قرار دارد درباره میراث ماندگار اولین عشق است و تصمیماتی که ما را برای همیشه درگیر خود می کند.

داستان «آرزو» در سال ۱۹۹۶ آغاز می شود؛ سالی که همه چیز زندگی مگی داوس تغییر می کند. مگی در شانزده سالگی برای زندگی با عمه اش که قبلا او را به سختی می شناخت در یک جزیره دور افتاده در کارولینای شمالی فرستاده می شود. مگی تنها می تواند به دوستان و خانواده اش که اکنون کنارش نیستند فکر کند تا اینکه او با برایس تریکت یکی از چند نوجوان آن جزیره آشنا می شود. برایس که یک جوان خوش سیما و بی غل و غش است مگی را با عکاسی آشنا می کند و این علاقه مسیر زندگی مگی را تعیین می کند.

ادامه داستان این کتاب به سال ۲۰۱۹ می رود جایی که مگی به یک عکاس مشهور تبدیل شده است و اوقاتش را به برگزاری گالری در نیویورک و عکاسی در مناطق دورافتاده در سراسر جهان تقسیم می کند. مگی در کریسمس آن سال که مجبور شده در خانه بماند برای یکی از نزدیکانش خاطره عشق دو دهه پیش خود را بازگو می کند.

مصطفی علوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است