اجراهای نمایش «هفتاد و شش دو صفر» آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۷

اجراهای نمایش «هفتاد و شش دو صفر» آغاز شد

میزبانی خانه هنرمندان ایران از نمایش «هفتاد و شش دو صفر» به کارگردانی بهمن عباسپور آغاز شد.

به گزارش صبا،به نقل از روابط عمومی گروه، اجراهای پرفورمنس «هفتاد و شش دو صفر» از ساعت ۱۶:۰۰، روز سه شنبه، ۲۰مهر ماه در گالری پاییز خانه‌ هنرمندان ایران برگزار شد.
«هفتاد و شش دو صفر» به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباس‌پور به مدت ۴‌روز و تا روز جمعه، ۲۳ مهر از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به مدت ۴ ساعت بی‌وقفه در جریان است. مخاطبان محدودیتی برای زمان ورود، خروج و تماشای این اجرا نخواهند داشت و بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد و رایگان است.

در اجرای «هفتاد و شش دو صفر»، شهرام گیل‌آبادی: مشاور کارگردان، نوید شکروی: طراح صحنه و نور، مهدی گودرزی: طراح ویدیو و صدا، امیر پارساییان‌مهر: مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه، آرزو آزادپور: عکاس و مدیر امور بین‌الملل، سحر نزهت‌سرشت: گرافیست و امیر تاروردی: مسئول فنی، کارگردان را یاری می‌کنند.

در توضیحات این اثر نمایشی نقل قولی از هلن گرمیون به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است، آنجا که می‌گوید: «من همیشه گفت‌وگوهای خیالی خلق می‌کنم تا آنچه در ذهنم می‌گذرد را به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند…»

یادآور می‌شود «هفتاد و شش دو صفر» تا ۲۳ مهر ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا می‌شود و مخاطبان می‌توانند رزرو بلیت رایگان خود را از طریق سایت تیوال انجام دهند.

نگار امیری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است