مدیر فیلمبرداری «زخم کاری» از تجربیات خود می‌گوید/ مرور آثار اولین زن برنده اسکار

به گزارش صبا، به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، شصت و چهارمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه 23 مهرماه با حضور هادی بهروز مدیر فیلمبرداری سریال «زخم کاری» روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

بهروز در گفتگو با حامد شکیبانیا از تجربیات خود درباره فیلمبرداری در سینمای مستند تا رسیدن به سینمای داستانی صحبت خواهد کرد.

هادی بهروز مدیر فیلمبرداری سینما است که در ساخت فیلم‌های سینمایی «درخت گردو»، «ماجرای نیمروز»، «رد خون»، «لاتاری»، «ایستاده در غبار» و … با محمدحسین مهدویان همکاری داشته و همچنین در شبکه نمایش خانگی نیز سریال‌های «هیولا» و «زخم کاری» را فیلمبرداری کرده است.

همچنین در بخش دیگری از این برنامه قرار است، مروری بر مهم‌ترین آثار کاترین بیگلو کارگردان مشهور سینما انجام شود و برش‌هایی از فیلم‌هایش که در آنها از تکنیک‌های مستندسازی در سینمای داستانی استفاده کرده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد. این کارگردان، اولین زنی است که برنده جازیه اسکار شده است.

در «کارگاه تجربه» نیز صحبت‌های بری اکروید (Barry Ackroyd) در رابطه با فیلم‌برداری در سینمای مستند و داستانی نیز پخش خواهد شد.

نمایش و مرور برش‌هایی از فیلم‌های «آخرین روزهای زمستان»، «ترور سرچشمه»، «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمروز» و «داستان‌هایی که می‌گوییم (stories we tell)»، پیشنهاد مستند‌ بازسازی در ژانر جنایی و گفتگو با سعید باقرزاده مدیرمسئول انتشارات لگا از بخش‌های دیگر «نردبان» است.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور جمعه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

انتهای پیام/