گالری آرتیبشن از ۲۳ مهر میزبان نمایشگاه «نقاش/ شهر ساختمان» می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹

گالری آرتیبشن از ۲۳ مهر میزبان نمایشگاه «نقاش/ شهر ساختمان» می‌شود

نمایشگاه «نقاش/ شهر ساختمان» از جمعه ۲۳ مهرماه به مدت یازده روز تا سوم آبان‌ماه در گالری آرتیبیشن برگزار می‌شود.

به گزارش صبا، نمایشگاه «نقاش/ شهر ساختمان» از جمعه ۲۳ مهرماه به مدت ۱۱ روز تا سوم آبان‌ماه با منتخبی از آثار نقاشانی چون آرمان یعقوب‌پور، علی رستگار، مرجان نعمتی، شیوا خوشبخت و ساناهین باباجانیانس در گالری آرتیبیشن برگزار خواهد شد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «ساختمان‌ها و دیوارها بخش بزرگی از ابعاد زندگی بشر را در خود جای می‌دهند. شکل‌ها و فرم‌هایی ﻣﻠﻤﻮﺱ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻨﻈﺮه‌ﻫـﺎ، سکونت‌گاه‌ها و ﺑﻨﺎﻫﺎ، جلوه‌هایی از هنر انسانی‌اند که با بازی میان دانش و بصیرت ﺑﻴﺎنگر ﻭﺍﻗﻌﻴتی ﺯﻧﺪﻩ از زندگی مدرن بشریت می‌شوند که ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎی ﻣﻌﻤﻮلی ﺑﻪ ﻣﻌﻨـﺎیی ﻭﺟـﻮدی ﺍﺭﺗﺒـﺎﻁ ﺩﺍﺭند. عناصری که ﺍﺯ ﭘﺪﻳﺪﻩﻫای ﻃﺒﻴعی ﻭ ﺍﻧﺴﺎنی ﻭ ﻣﻌﻨوی نشئت می‌ﮔﻴرند ﻭ برای تجربه تعلق و مشارکت، مکان و فضا ﺭﺍ ﺗﺮﺟﻤﻪ میﻛنند و مکانمندی را به عنوان یکی از ساختارهای اساسی هستی ما در این جهان را توصیف می‌کنند.»

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به آدرس خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینۀ ارشاد، نرسیده‌به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان دریا(قندی)، پلاک۶ مراجعه کنند و یا باشماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۲۲۵۳۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است