جشن روز جهانی نابینایان در رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳

جشن روز جهانی نابینایان در رادیو تهران

رادیو تهران به مناسبت روز جهانی نابینایان برنامه «شش نقطه» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، به مناسبت روز جهانی نابینایان، گروه برنامه ساز «شش نقطه» از رادیو تهران با برپایی جشن روز جهانی نابینایان در روز جمعه ۲۳ مهرماه روی آنتن می‌رود.

اشکان آذرماسوله، تهیه کننده و مجری نابینای برنامه «شش نقطه» با اعلام این خبر گفت: پانزدهم اکتبر یا ۲۳ مهرماه، به عنوان روز جهانی ایمنی عصای سفید یا روز جهانی نابینایان نامگذاری شده است.

رادیو تهران از سال ۱۳۹۵ با هدف دیده شدن بیشتر نابینایان با تهیه و تدارک برنامه «شش نقطه» در خدمت مخاطبانش است.

به همین مناسبت در روز جهانی نابینایان در روز جمعه ۲۳ مهرماه گروه برنامه ساز «شش نقطه» به پاس قدردانی از برخی چهره‌های شناخته شده جامعه نابینایان و اشخاصی که در زمینه های مختلف همراه نابینایان بوده‌اند، در ویژه برنامه ای به مناسبت نکوداشت این روز با عنوان عصای سفید تجلیل خواهد کرد.

به گفته تهیه کننده برنامه، «شش نقطه» با دغدغه نابینایان سعی دارد تا علاوه بر فرهنگسازی و آشنایی عموم مردم با نابینایان و سبک زندگی آن ها، آموزش های مفیدی را در اختیار نابینایان قرار دهد. در این برنامه نیازها و مطالبه های نابینایان پیگیری می شود و موضوعات جامعه آن ها را تا به دست آوردن نتیجه از طریق ارتباط با مسئولان و کارشناسان پیگیری می کنیم.

آذر ماسوله با بیان توضیحاتی درباره جشن روز جهانی عصای سفید افزود: جشن شش نقطه جمعه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تا ۲۲:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان نابینای کشور همچون هومن لطفعلی، نابینای موزیسین برنامه شش نقطه، نابینایان موفق کشور همچون قهرمان پارالمپیک و نخبگان علمی، برخی چهره‌های شناخته شده جامعه نابینایان در زمینه های موسیقی، ورزش و هنر برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می توانند در این ساعت جشن روز جهانی ایمنی عصای سفید را از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیژن ذوالفقار نصب از پیشکسوتان فوتبال و از مربیان سابق فوتبال از مهمانان این برنامه است. سعید صادق پور، مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان و رامین فرجاد رییس هیات مدیره این شرکت از جمله مهمانانی هستند که ۳۰ سال در امر تسهیل امور ویژه نابینایان فعالیت داشته‌ است. منصور شادکام، نایب رییس نابینای انجمن نابینایان کشور، محمد حشمتی خواننده با اجرای زنده و جمعی از مدیرانی که با ما در این سال ها همکاری کرده است و جمعی از نابینایان موفق از مهمانان ویژه ما خواهند بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است