مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم مبین تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم مبین تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 114 ثانیه ای مبین تا پایان آبان ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری صبا، بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‏ ای مبین، با توجه به درخواست علاقه ‏مندان برای ارسال اثر، مدت زمان در نظر گرفته شده برای ارسال آثار به جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای مبین تا پایان آبان ماه تمدید شد.

جواد نصیری، مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‏ ای قرآنی جهاد دانشگاهی و دبیر جشنواره درباره تمدید مهلت ارسال آثار گفت: در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره که چهارشنبه گذشته مورخ ۱۳ شهریورماه برگزار شد، استقبال فیلم‏سازان و علاقه‏ مندان در این زمینه بیان شد و با نظر اکثریت شورا تصمیم گرفته شد که مهلت ثبت نام و ارسال اثر تمدید شود.

وی افزود: با توجه به درنظر گرفتن بخش دانشجویی و آغاز سال تحصیلی در مهرماه، بسیاری از دانشجویان علاقه‏ مند هستند برای این جشنواره آثاری را تولید کنند و از این نظر مهلت دو ماهه تا پایان آبان برای حضور در تمامی بخش‏ ها اعلام شد.

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه‏ ای قرآنی جهاد دانشگاهی درباره تعداد آثار رسیده به جشنواره تاکنون اعلام کرد: تاکنون فقط در بخش فیلم‏سازی حرفه ‏ای حدود ۱۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که البته انتظار ما را در این بخش برای نخستین دوره برآورده می‏ کند و امید داریم در مدت تمدید شده نیز به این تعداد افزوده شود.

دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‏ ای مبین تصریح کرد: جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‏‏ ای مبین در بخش‏ های فیلم‏سازی حرفه‏ ای و فیلم‏سازی با تلفن همراه برگزار می‏ شود و دو بخش جنبی تربیت فرزند و دانشجویی نیز در این جشنواره به صورت جداگانه مورد داوری قرار خواهند گرفت.

نصیری اظهار کرد: موضوعات جشنواره همگی ذیل عناوین مرتبط با قرآن و عترت (ع) طبقه ‏بندی شده و از این جهت علاقه‏ مندان باید صرفاً در موضوعات اعلام شده اثر خود را تولید و طبق ضوابط ارسال کنند که البته اطلاعات مربوط به آن را از روی سایت mobinmedia.com می‏ توانند به دست آورند.

وی با بیان اینکه همکاری نهادهای دیگر در این زمینه خوب بوده است، گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی با همکاری سازمان صدا و سیما، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سایت آپارات و مجموعه‏ های دیگر در این زمینه تاکنون این کار را جلو برده‏ اند که نتیجه آن تولید آثاری با کیفیت در زمان کوتاه ۱۱۴ ثانیه در حوزه آموزه‏ های قرآن کریم بوده است.

نصیری در پایان تاکید کرد: کانال آپارات جشنواره هم به نشانی www.aparat.com/114  آماده دریافت آثار ارسالی است و مجموعه مقرارت مربوط به جشنواره را در دسترس مخاطبان قرار می‏ دهد.

نخستین دوره جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‏ ای مبین در حال برگزاری است و تمام مردم سرزمین ایران می‏ توانند در این جشنواره با موضوعات سبک زندگی و آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآن، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر اسلام (ص)، نیکی به پدر و مادر و صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، توجه به محیط زیست، آسیب‏ های اجتماعی و یا در بخش‏ های جنبی آن با عنوان تربیت فرزند و دانشجویی شرکت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است