مهدی محمدی سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۳

مهدی محمدی سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شد

مهدی محمدی سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.
به گزارش صبا، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی مهدی محمدی را به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی این سازمان منصوب کرد.
در حکم میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی منصوب می‌شوید.
با عنایت به رهنمود‌ها و تاکیدات حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص«مدیریت فضای مجازی» و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مطلوب این حوزه در جهت  پیشبرد اهداف فرهنگی و بصیرت افزایی اقشار گوناگون جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز و آینده‌ساز و تاکید و تصویب هیئت امنای محترم، انتظار می‌رود با استفاده از تجربیات و نقطه نظرات صاحب نظران و متخصصان و نیز به کارگیری و سازمان دهی نیروهای متخصص و انگیزه‌مند در آن معاونت، نسبت به جهت‌دهی و هدایت تولیدات، تولید و انتشار محصولات مجازی جذاب و اثرگذار در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اطلاع رسانی و آموزش‌های مهارتی و شهروندی، ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان ارجمند سازمان و دیگر  نهادهای مردمی و انقلابی، آگاهی بخشی به شهروندان در زمینه سواد رسانه و فرهنگ استفاده بهینه از فضای مجازی و ضرورت زدودن و پیشگیری از آسیب‌های موجود و انجام سایر امور محوله اهتمام ورزید.
همچنین با توجه به اهمیت و جایگاه خاص این حوزه و نیز تازه تاسیس بودن آن معاونت، همکاری و مساعدت صمیمانه تمامی بخش‌های ستادی و صفی سازمان با جناب عالی مورد تاکید و انتظار است.
از درگاه خداوند متعال، مزید عزت و توفیق شما را مسالت دارم.
مهدی محمدی پیش از این رییس فرهنگسرای رسانه، مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری، مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۶ تهران و رییس فرهنگ‌سرای سرو بود. از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران (سما) و مسئولیت‌های مختلف خبری در رسانه‌های مختلف جبهه انقلاب از جمله در خبرگزاری مهر و روزنامه فرهیختگان اشاره کرد.
سعید صدراییان پیش از این پست معاونت رسانه، ارتباطات و فضای مجازی سازمان را برعهده داشت.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است