محمد خدادی مشاور وزیر ارشاد و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۷

محمد خدادی مشاور وزیر ارشاد و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد خُدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا منصوب کرد.
به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خُدادی را به عنوان مشاور وزیر و دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا منصوب کرد.
در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خُدادی آمده است: «جناب آقای محمد خُدادی
نظر به سوابق طولانی، تجارب و توانمندی‌ های اجرایی که از آن برخوردار می‌باشید، به‌موجب این حکم به‌عنوان «مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی» منصوب می‌شوید.
همچنین با توجه به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی کرونا نیز به‌مدت یک سال بر عهده جنابعالی خواهد بود.»
همزمان با شیوع ویروس کرونا و تشکیل ستاد ملی مقابله با کرونا در اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وقت، دبیری کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی این ستاد را نیز بر عهده داشته است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رییس این کمیته و ۲۰ معاون وزیر و سازمان، عضو این کمیته هستند.
خُدادی همچنین با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنان ریاست ستادخبری مقابله با کرونا را عهده‌دار خواهد بود. در این ستاد خبری، ۶ مدیرعامل خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، تسنیم، ایسنا، مهر و ایلنا و سه نماینده معاونت‌های سیاسی، سیما و استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایندگان بیست وزارتخانه و نهادهای انتظامی، امنیتی و نظامی به ویژه سه معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عضویت دارند.
از شروع بحران کرونا تاکنون، کمیته اطلاع رسانی و‌ مدیریت جو روانی کرونا ۴۸ جلسه و ستاد خبری مقابله با کرونا ۸۲ جلسه برگزار کرده است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است